مصاحبه یک سایت ترکیه ای با پویان مختاری که در آن به تعریف و تمجید پرداخته شده است حتی در بین رسانه های ترکیه هم سوژه شد.

حمایت عجیب سایت ترکیه‌ای از پویان مختاری!

به گزارش سلام نو به نقل از وقت صبح، آنطور که سایت Günümüz ترکیه نوشته است:  یک سایت مشهور ترکیه ای در گزارشی به آهنگ جدید پویان مختاری پرداخته و از او تعریف و تمجید زیادی کرده است!

سایت "سون داکیکا"ی ترکیه با تیتر خاصی از پویان مختاری حمایت کرده و موزیک جدید او را معرفی کرده است. این درحالی است که در بین طرفداران موسیقی ایرانی مختاری تقریبا جایگاهی ندارد.

در کشور ایران بیشتر او را با سایت های شرطبندی می شناسند.

این سایت نوشت: مختاری که  پس از 8  فعالیت در ایران سال به ترکیه مهاجرت کرد و در کشور ما ( ترکیه) سرمایه گذاری می کند، موزیک ویدیوی این آهنگ را با تیمی متشکل از 250 نفر در استانبول فیلمبرداری کرد.

آهنگ پویان مختاری برای ترک زبان ها

پویان مختاری با توضیح اینکه  آهنگ جدیدش را به لطف طرفداران ترک کشف کرده است، گفت: وقتی ترک ها آهنگ قبلی من را گوش دادند، پیام هایی به رسانه های اجتماعی من ارسال کردند و از من خواستند که این آهنگ را بخوانم.

من دوست دارم موسیقی قدیمی را به نسل های جدید معرفی کنم. انگیزه من از پروژه ها است.

پویان مختاری گفت: من ترکیه را وطن خود می دانم، انگار در کشور خودم هستم. من یک شهروند ترکیه هستم. بعد از ترکیه، زندگی موسیقی من شتاب گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید