مشاور سابق امنیت ملی آمریکا گفت دونالد ترامپ از ترس شکست دوباره در انتخابات سال ۲۰۲۴ شرکت نمی کند.

بولتون: ترامپ از ترس شکست در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت نمی‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از صدا و سیما، دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا شرکت نخواهد کرد. این گزارش می افزاید جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در گفتگو با این شبکه تلویزیونی گفت بر این باور است که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات سال ۲۰۲۴ حضور نخواهد یافت. جان بولتون تصریح کرد دلیل این امر آن است که او از شکست دوباره "عمیقا می‌ترسد." بولتون افزود: "او نمی‌خواهد به عنوان یک بازنده در تاریخ از او یاد شود."

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا  ادامه داد: "من یک پیش بینی انجام می‌دهم که ارزشمند است. فکر نمی‌کنم او بخواهد در انتخابات سال ۲۰۲۴ شرکت کند. فکر می‌کنم او عمیقا از این موضوع می‌ترسد که بار دیگر شکست بخورد. او نمی‌خواهد به عنوان یک بازنده در تاریخ از او یاد شود. او احتمالا نقش یک "شاه ساز" را ایفا خواهد کرد. در حال حاضر، میدان برای جمهوری خواهان کاملا باز است و فکر می‌کنم شاهد رقابتی شدید در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا خواهیم بود. "

پیش از این نتایج یک نظرسنجی نشان می‌داد دونالد ترامپ برای رقابت دوباره با جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا در جایگاه خوبی قرار دارد. داده‌های نظرسنجی امرسون حاکی از آن است که ۴۵ درصد از رای دهندگان واجد شرایط از ترامپ حمایت می‌کنند، در حالی که تنها ۴۳ درصد از بایدن اعلام حمایت کرده اند. نظرسنجی‌هایی که اخیراً سایر مؤسسات نظرسنجی انجام داده اند مدام از کاهش میزان محبوبیت بایدن حکایت دارند. میانگین نظرسنجی‌های «FiveThirtyEight» نشان می‌دهد که حدود ۵۰/۴ درصد رای دهندگان آمریکایی، رئیس جمهور فعلی را تأیید نمی‌کنند و فقط ۴۲/۹ درصد آن‌ها او را تأیید می‌نمایند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید