اخیرا خبری از تصادف شدید مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شد که مشخص شد این خبر ساختگی بوده است.

مهران مدیری در جاده شمال تصادف کرد؟

مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است. مهران مدیری دارای دو فرزند به نام های شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری است.پسر مهران مدیری فرهاد مدیری است و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است.مهران مدیری اهل ورزش های رزمی است و با پدرش هم بیلیارد بازی می کند. مهران مدیری یکی از آهنگ های شادمهر عقیلی را مسخره کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، برخی از سودجویان فضای مجازی با منتشر کردن اخبار کذبی از تصادف کردن مهران مدیری سعی دارند تا برای تبلیغ خود بازدید دریافت کنند. این سری اخبار و شایعات زمینه گسترده ای را میان برخی از افراد پیدا کرده تا از این طریق بتوانند سر زبان ها بیوفتند. البته ناگفته نماند مردم نیز در برابر چنین اخباری هوشیار تر شدند و نیت نویسنده را متوجه می شوند.

سودجویان فضای مجازی با خبر کذب تصادف مهران مدیری و نام بردن برخی دیگر از بازیگران در داستان ساختگی خود سعی در جذب مخاطب داشتند.

مهران مدیری

تنها شاهد عینی حاضر شده در صحنه بود و سریعا از محل تصادف مجروح را به تهران منتقل کرد و بعد از اومدن جواب سیتی اسکن و ام آر ای متوجه شدن که خداروشکر هیچ شکستگی صورت نگرفته است.

دکتر تقوی پزشک معالج ایشون بعد از دیدن جواب آزمایشات و به مدیری گفت خداروشکر که سالمی و خدا بهت رحم کرد اول برا اینکه همیشه دل مردم و شاد میکنی دوم برای اینکه وزنت بالا نبود و تو برنامه دورهمی یادمه خیلی کاهش وزن انجام دادی و همون موضوع باعث شد که شکستگی نداشته باشی و فشاری به نخاع وارد نشه .

مهران در جواب گفت :من این زندگی رو اول مدیون خدا دوم مدیون خانم هدیه تهرانی ام که منو به بیمارستان رسوند و سرکار خانم نعیمه نظام دوست که روش کاهش وزنش رو به من معرفی کرد که من بدون قرص و دمنوش و عوارض وزنمو پایین بیارم

شماهم اگر نیاز به کاهش وزن دارین به این متد کاهش وزن مراجعه کنین تا تحت نظر پزشکان ایرانی قرار بگیرین...

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید