افراد ناشناس به تعدادی ورزشکار در خانه ووشو اصفهان حمله ور شده و پس از آن روی یکی از ماشین های شخصی مربیان اسید ریخته اند!

اسید پاشی و حمله به خانه ووشو اصفهان! / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از ایمنا، شب گذشته و پس از درگیری عجیبی که بین افراد ناشناس و تعدادی ورزشکار در خانه ووشو اصفهان به وجود آمد مصدومیت ورزشکاران و مربیان حاضر در صحنه را در پی داشت. به گفته شاهدان عینی این ماجرا انگیزه و دلیل این اقدام مشخص نیست و برای دومین بار است که افراد ناشناس اقدام به اسید پاشی به ماشین یکی از مربیان ووشو می‌کنند. حتی در این راستا حمید رضا لادور اقدام به انتشار پستی در فضای مجازی کرد و از این اتفاقات پرده برداشت.

اسید پاشی در خانه ووشو اصفهان! + عکس

این مربی ووشو که یکی از افراد حاضر در صحنه شب گذشته بوده و اتومبیل شخصی اش برای دومین بار مورد اسید پاشی قرار گرفته در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در خانه ووشو اصفهان برای دومین بار است که ماشین شخصی ام مورد تعرض افراد ناشناس قرار می‌گیرد. در موقعیت‌های مختلفی ورزشکاران با این شرایط در این محل حضور پیدا می‌کنند. اما هیچکس پیگیر ماجرا نیست. خانه ووشو یک دوربین مدارس بسته وجود ندارد تا بتوانیم این اتفاقات را پیگیری کنیم. این در حالی است که عده‌ای همیشه آنجا حضور پیدا می‌کنند و قصد ایجاد نزاع و درگیری دارند و شب گذشته هم با ما درگیر شدند.

نمی دانم این افراد چه کسانی هستند

وی در خصوص هویت افراد ناشناس ادامه داد: نمی دانم این افراد چه کسانی هستند. همیشه آنجا رفت و آمد دارند. واقعاً خانه ووشو در شرایط عجیبی مدیریت می‌شود. مشخص نیست چه گروه‌هایی رفت و آمد دارند و هیچ نظارتی روی ورود و خروج افراد نمی‌شود!

دلاور تصریح کرد: هفته گذشته روی ماشین شخصی ام اسید پاشی کردند و فکر می‌کردم این اقدام دلیلی نداشته باشد و پیگیری آن‌چنانی انجام ندادم اما در فاصله این چند روز و پس از اینکه اقدام به رنگ آمیزی ماشین کردم دوباره این ماجرا تکرار شد. در همین خصوص باید بگویم هیچ خصومت شخصی با کسی ندارم و اگر هم این مورد باشد باید به طور مثال جلوی درب خانه‌ام شاهد این قبیل اتفاقات باشیم نه اینکه در خانه ووشو به اتومبیلم اسید بپاشند.

ورزشکارانی که به این محل رفت و آمد دارند احساس امنیت ندارند!

مربی ووشو در خصوص ضرب و شتم ورزشکاران در خانه ووشو افزود: شب گذشته نزاع و درگیری اتفاق افتاد. حتی می‌خواستند درب خانه ووشو را از جا دربیاورند اما با تلاش برخی آنها را فراری دادیم. این تکرار مکررات است. چندین بار این اتفاقات را در خانه ووشو شاهد بوده‌ایم اما هیچیک از مسئولین به این ماجرا ورود نکرده‌اند. دو هفته پیش با اینکه بنده در خانه ووشو حضور نداشتم درگیری و نزاع پیش آمده است که با حضور پلیس در صحنه فضا آرام می‌شود. اصلاً نمی دانم این افراد اهل کجا هستند که باعث نا امنی خانه ووشو شوند.

وی با اشراره به ناامنی خانه ووشو اظهار کرد: واقعاً ورزشکارانی که به این محل رفت و آمد دارند احساس امنیت ندارند. خانه ووشو که باید در مرکز شهر باشد و علاقمندان به این رشته ورزشی بتوانند به آسانی رفت و آمد کنند اما در محله‌ای ساخته شده که هیچکس جرأت ندارد آنجا راه برود. در واقع ورزشکار باید احساس امنیت کند. سوال من این است ماشین شخصی را باید کجا پارک کنند؟ وقتی در داخل مجموعه ورزشی امنیت وجود ندارد چگونه می‌شود فعالیت کرد؟ حتی این را باید اضافه کنم، افرادی غیر از آن‌هایی که درگیری ایجاد کرده‌اند اقدام به شکسته شیشه‌های خانه ووشو کرده‌اند و مشخص نیست آنها چه کسانی هستند.

در ادامه تصاویری از اسید پاشی و شکسته شدن شیشه‌های خانه ووشو را مشاهده می‌کنید:

اسید پاشی در خانه ووشو اصفهان! + عکس

اسید پاشی در خانه ووشو اصفهان! + عکس

اسید پاشی در خانه ووشو اصفهان! + عکس

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید