بر اثر برخورد خودرو پاسگاه انتظامی بهرمان نوق با خودرو حامل افاغنه در محور رفسنجان–نوق یک نفر کشته و ۶ نفر زخمی شدند.

تصادف خونین ماشین پلیس با پیکان حامل اتباع افغان در کرمان / ۷ نفر کشته و زخمی شدند

 حسینی‌زینلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱۳ و ۲۲ دقیقه بعد از ظهر امروز برخورد یک دستگاه خودرو سمند متعلق به پاسگاه بهرمان نوق با دو سرنشین و یک دستگاه پیکان که ۵ سرنشین اتباع افغانستانی داشت در محور نوق حوالی روستای چاه‌جعفر متأسفانه یک کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

یک کشته و ۶ زخمی در محور نوق رفسنجان با ماشین پلیس

به گزارش سلام نو به نقل از  رکنا، رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ رفسنجان ادامه داد: تنها فوت ی این حادثه سرباز نیروی انتظامی بود که در دم فوت کرد و ۶ مصدوم حادثه با ۵ دستگاه آمبولانس به بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) اعزام شدند.

محور نوق دومین جاده پرخطر استان کرمان است که همواره آبستن حوادث تلخ و ناگواری است و سالانه چندین کشته و مجروح دارد.

این محور سال‌های سال است که به‌عنوان دومین جاده پرخطر استان کرمان به‌شمار می‌رود، اما نسبت به دوبانده شدن آن کوتاهی شده و کمبود اعتبارات و بهانه‌های دیگر موجب شده همچنان پرخطر بماند و کشته و زخمی بدهد و خانواده‌های زیادی داغدار شوند.

در دوران نماینده سابق از این جاده به‌عنوان پروژه ملی نام برده شد، اما حداقل اقداماتی برای رفع نقاط حادثه‌خیز آن صورت گرفت.

در حال حاضر با پیگیری نماینده مجلس کار دوبانده‌سازی آن در حال انجام است اما به کندی پیش می‌رود و کمبود اعتبارات و امکانات لازم در این خصوص بهانه‌ای شده که روند دوبانده‌سازی جاده به نتیجه لازم نرسد.

با وجود معدن مس سرچشمه رفسنجان و ظرفیت‌های صنعتی، مسؤولان باید هرچه سریع‌تر با جذب اعتبارات دیگر در کنار ظرفیت های صنعتی شهرستان این محور مرگبار را ساماندهی کنند که شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید