۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 55307961

شورولت مالیبو تولید کشور آمریکا یکی از خودروهای اجاره‌­ای در شرکت سوییچ کیش می‌­باشد. اگر بخواهید ۱ تا۲ روز آن را در اختیار داشته باشید مبلغ ۱،۱۰۰،۰۰۰ تومان، ۳ تا ۶ روز مبلغ ۱۰۰۰،۰۰۰ تومان و برای ۷ تا ۱۳ روز مبلغ ۸۵۰،۰۰۰ تومان به ازای هر روز، محاسبه و از شما دریافت می­‌گردد.

قیمت اجاره ماشین در کیش

 اجاره ماشین در کیش یکی از گزینه­‌هایی است که افراد به سراغ آن می‌­روند. خودروهای اجاره‌­ای در کیش در مدل‌های مختلف اقتصادی و لوکس با قیمت­‌های متفاوت توسط شرکت­‌های رنت خودرو به متقاضیان ارائه می­‌شود. علاوه بر نوع ماشین یکی از عواملی که بر قیمت اجاره ماشین در کیش تأثیر می‌­گذارد شرکتی است که خدمات اجاره خودرو را عرضه می­‌کند. در این مقاله قصد داریم تا درباره قیمت اجاره خودرو در کیش در شرکت اجاره ماشین سوییچ کیش و مدارکی که مورد نیاز است مطالبی را بیان کنیم.

مدارک اجاره ماشین در کیش

اگر چه همه افراد برای راحتی در رفت و آمد و رفتن به نقاط گردشگری از خدمات اجاره ماشین استفاده می­‌کنند اما این خدمت را به طور یکسان دریافت نمی­‌کنند زیرا انگیزه و بودجه افراد با یکدیگر متفاوت است؛ از این‌­رو ما شاهد این هستیم که اجاره­ کنندگان، خودروهای خود را باراننده یا بدون راننده، ارزان قیمت یا گران‌قیمت کرایه می‌­کنند که این موضوع هم بر قیمت اجاره ماشین در کیش تأثیر می­‌گذارد و هم بر مدارکی که باید ارائه شود. همانطور که می­‌دانید افراد با سلیقه و نیازهای مختلف خواهان استفاده از اجاره خودرو بدون راننده هستند مانند رانندگی با ماشین­‌های لوکس و خارجی در خیابان‌­های کیش، ماشین عروس، احساس راحتی بیشتر، صرفه­‌جویی در هزینه‌­ها و دلایل دیگر؛ حال اگر بخواهید از خدمات رنت ماشین در کیش بدون راننده بهره­‌مند شوید و می­‌خواهید خودروی موردنظر خود را از شرکت سوییچ کیش اجاره کنید به چه مدارکی نیازمند هستید.

 مدارک اجاره ماشین در کیش با مسئولیت رانندگی خودتان شامل: ارائه تصویر کارت ملی، تصویر گواهی­نامه رانندگی، مبلغ ۵ الی۱۵ میلیون تومان ودیعه نقدی با توجه به نوع خودرو، مبلغ ۳ میلیون ریال بابت ودیعه جرائم رانندگی و پرداخت هزینه اجاره خودرو که با در نظر گرفتن نوع خودرو و تعداد روزهایی که اجاره می‌­شود می‌­تواند متفاوت باشد و این هزینه از طریق کارت­‌های عضو شتاب یا به صورت نقدی در زمان تحویل گرفتن خودرو باید پرداخت گردد. پولی که به عنوان ودیعه گذاشته می­‌شود پس از استرداد خودرو و مبلغی که برای جرائم رانندگی به امانت گذاشته شده بعد از ۳۰ روزکاری به مشتری برگردانده می­‌شود. همچنین در کیش محدودیتی از لحاظ مسافتی که قرار است با خودرو طی شود وجود ندارد و از این بابت هزینه اضافه‌­تری از اجاره­ کننده دریافت نمی شود.

در ادامه به بررسی قیمت برخی از خودروهایی که رنت کار سوییچ ارائه داده است می‌پردازیم.

شورولت مالیبو تولید کشور آمریکا یکی از خودروهای اجاره‌­ای در شرکت سوییچ کیش می‌­باشد. اگر بخواهید ۱ تا۲ روز آن را در اختیار داشته باشید مبلغ ۱،۱۰۰،۰۰۰ تومان، ۳ تا ۶ روز مبلغ ۱۰۰۰،۰۰۰ تومان و برای ۷ تا ۱۳ روز مبلغ ۸۵۰،۰۰۰ تومان به ازای هر روز، محاسبه و از شما دریافت می­‌گردد. برای اجاره این خودرو داشتن حداقل سنی ۲۱ سال الزامی می­‌باشد. لازم بذکر است همانطور که قیمت اجاره ماشین در کیش با یکدیگر متفاوت است قوانین یا مدارک اجاره خودرو نیز می‌­تواند متغیر باشد؛ به عنوان مثال برای اجاره خودرو شورولت کامارو که یکی از خودروهای محبوب و پرسرعت در بین اجاره­ کنندگان است علاوه بر مدارک ذکر شده ملزم به ارائه گواهی معتبر اشتغال یا محل سکونت و همین ­طور ودیعه نقدی، چک یا سفته به مبلغ خودرو هستید و برای اطلاع از قیمت می­‌توانید با شرکت تماس بگیرید. خودرو کیا سورنتو با توجه به ظرفیت، فضای داخلی و تجهیزاتی که دارد یکی دیگر از خودروهای پرطرفدار متقاضیان این خدمت می‌­باشد و قیمت اجاره آن برای ۱ تا ۲ روز ۱،۴۰۰،۰۰۰ تومان، ۳ تا ۶ روز ۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان و ۷ تا ۱۳ روز مبلغ ۱،۱۰۰،۰۰۰ تومان به ازای هر روز می­‌باشد.

قیمت اجاره ماشین در کیش

اگر بدنبال این هستید که قیمت اجاره ماشین در کیش برایتان ارزان‌تر تمام شود شرکت سوییچ کیش به عنوان اولین، بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت فعال در این زمینه انتخاب­‌هایی را پیش روی شما می‌­گذارد که بتوانید از سفر خود در کیش لذت ببرید. خودرو نیسان سانی یکی دیگر از خودروهای آمریکایی می‌­باشد که جزو خودروهای ارزان قیمت در آمریکا با نام نیسان ورسا سدان است و از امکانات و تجهیزات جانبی باکیفیت و بالایی برخوردار است، برای اجاره این خودرو به مدت ۱ تا ۲ روز مبلغ ۶۵۰،۰۰۰ تومان، ۳ تا ۶ روز مبلغ ۶۰۰،۰۰۰ تومان، ۷ تا ۱۳ روز مبلغ ۵۵۰،۰۰۰ تومان به ازای هر روز در نظر گرفته شده است. خودرو سنترا یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و ساخت کشور ژاپن می‌باشد که کیفیت بالایی دارد و شما می‌­توانید آن را با قیمت ۷۰۰،۰۰۰ تومان برای ۱ تا ۲ روز، ۶۵۰،۰۰۰ تومان برای ۳ تا ۶ روز و ۶۰۰،۰۰۰ تومان به مدت ۷ تا ۱۳ روز به ازای هر روز اجاره کنید.


اجاره ماشین بدون راننده در کیش 

خودروهایی که بدون راننده به متقاضیان اجاره داده می­‌شود با باک بنزین پر در اختیار آنان قرار می‌­گیرد و از لحاظ فنی بررسی می­‌شوند؛ همچنین قبل از تحویل، این خودروها به کارواش می­‌روند تا تمیز شوند. بنابراین یکی از هزینه‌­هایی که می­‌تواند بر قیمت اجاره ماشین در کیش بیفزاید این است که در زمان استرداد خودرو اگر ماشین نیاز به کارواش یا پرکردن باک بنزین داشته باشند هزینه آن از اجاره­ کنندگان دریافت می‌­گردد. همچنین بدلیل اینکه جزیره کیش جزو مناطق آزاد می­‌باشد خودروهای لوکس و متفاوت­‌تری با تنوع در انتخاب، کرایه داده می‌­شود. از این‌­رو هر شخص با هر سلیقه‌­ای می‌­تواند خودرو مورد دلخواه خود را در آن بیابد. نکته دیگر اینکه قیمت اجاره ماشین در کیش نسبت به سایر ایستگاه‌های شرکت سوییچ بدلیل قوانین مناطق آزاد ارزان‌تر و مقرون­ به صرفه­‌تر است.

همچنین یکی از راهکارهایی که می­‌توانید با آن قیمت اجاره ماشین در کیش را کاهش دهید رزرو ماشین در تعداد روزهای کمتر می­‌باشد. شما می‌­توانید بصورت آنلاین در هر ساعت از شبانه­ روز اقدام به رزرو خودروی ارزان یا لوکس کنید؛ همچنین می‌­توانید از خدمات اجاره خودرو بدون راننده با مدت زمان مشخص که بصورت حداقلی و حداکثری تعیین می‌­گردد استفاده کنید. برای مشاهده لیست خودروها اجاره­‌ای می‌توانید به سایت شرکت سوییچ کیش به آدرس https://sweechkish.com مراجعه کنید. با اجاره ماشین در کیش و با اعتماد به شرکت سوییچ تجربه خوبی را در سفرهای خود کسب کنید. سرعت در انجام خدمات مربوط به کرایه ماشین، پشتیبانی ۲۴ ساعته، عدم افت قیمت خودرو، تنوع در انتخاب نوع خودرو، عدم دریافت چک، ارائه خودرو با بیمه و دارا بودن ۲۲ ایستگاه در ۱۵ شهر از جمله ویژگی­‌های این سایت می‌­باشد.

قیمت اجاره ماشین در کیش

لازم بذکر است علاوه بر زیبایی­‌های منحصر به­ فرد این جزیره که هر ساله گردشگران را به سوی خود فرامی­‌خواند، قوانین سختگیرانه‌­ای در آن اعمال می‌­شود که این قوانین در جهت حفظ سلامت افراد و زیبایی جزیره صورت می­‌گیرد. به همین دلیل گردشگران از بودن در چنین مکان زیبا، تمیز و امنی احساس آرامش بیشتری می­‌کنند و این چیزی است که در دیگر مناطق گردشگری ایران دیده نمی­‌شود. از جمله می‌­توان به قوانین رانندگی اشاره کرد که در آن تمامی خودروها باید همیشه تمیز باشند در غیراین صورت رانندگان جریمه خواهند شد، سرعت غیرمجاز، آشغال ریختن در خیابان، بوق زدن، عدم رعایت حق تقدم از جمله مواردی است که تخلف رانندگی محسوب می‌­­شود و بخاطر اعمال چنین قوانینی ساکنین و گردشگران در آنجا احساس آرامش بیشتری می‌کنند. بنابراین باید به این نکات توجه کنید تا هزینه­‌ای بجز قیمت اجاره ماشین در کیش را پرداخت نکنید و همین طور گردشی بی­‌خطر و امنی را در مدتی که در این جزیر هستید داشته باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید