پنج جوان در ۱۵ کیلومتری دیواندره_بیجار قربانی جاده های مرگ شدند .

حمام خون در بیجار / مرگ همزمان ۵ مهندس هوافضا در حادثه دلخراش + تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، استاندار کردستان، در پیامی درگذشت پنج تن از جوانان بیجاری بر اثر سانحە تصادف را تسلیت گفت.

بهمن مرادنیا، طی پیامی اظهار کرد: خبر ناگوار درگذشت پنج تن از جوانان غیور بیجاری شاغل در هوا فضای سپاە پاسداران شهرستان بانە بر اثر تصادف در محور بیجار- دیواندرە موجب تاثر و تالم فراوان شد.

فیلم صحنه مرگ همزمان ۵ جوان

اینجانب این ضایعە دردناک را بە خانوادە محترم و داغدیدە درگذشتگان، عموم مردم ولایتمدار شهرستانهای بیجار و بانە و دیگر همرزمان این عزیزان در سپاە پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم و برای آنان از درگاە ایزد منان آمرزش و علو درجات آرزومندم.

پنج جوان در ۱۵ کیلومتری دیواندره_بیجار قربانی جاده های مرگ شدند .

رئیس پلیس راه کردستان گفت صبح دیروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با کامیون باری در محور دیواندره_بیجار ، متاسفانه ۵ نفر در دم جان باختند.

به گزارش رکنا، سرهنگ عیسی گوهری گفت  : این ۲ خودرو از روبرو با یکدیگر برخورد کرده اند و به احتمال فراوان انحراف به چپ خودروی سواری پراید علت وقوع این حادثه بوده اما هنوز هم دلیل وقوع حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

حمام خون در بیجار / همزمان ۵ نفر له شدند

 هر ۵ نفر فوت شده ناشی از این حادثه سرنشین و راننده پراید بوده اند و با توجه به شدت برخورد، در دم جان باخته و هیچ کدام زنده باقی نماینده بودند.

 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید