فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فرانسوی تصاویر نو پارسی شد.

جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فرانسوی برای «تی تی»

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی تی‌تی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده که در بخش مسابقه جشنواره فرانسوی تصاویر نو پارسی/ Nouvelles Images Persanes حضور داشت، شب گذشته جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران این فستیوال را از آن خود کرد.

این جشنواره که وجه تسمیه آن رمان نامه‌های پارسی شارل مونتسکیو، فیلسوف دوران روشنگری است، از ۱۰ تا ۱۴ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۹ تا ۲۳ آبان) در شهر ویتره فرانسه برگزار شد. رئیس هیات داوران این فستیوال را که با هدف نمایش فیلم‌های سینمایی داستانی، مستند و فیلم‌های کوتاه از تمامی کشورهای فارسی زبان برگزار شد، انیس دو ویکتور بر عهده داشت.

فستیوال تصاویر نو پارسی در کنار نمایش فیلم‌های بخش مسابقه، دو بخش ویژه را به مرور آثار عباس کیارستمی و یک بخش دیگر را به ژان کلود کریر فیلمنامه‌نویس فقید فرانسه اختصاص داده بود.

همچنین فیلم سینمایی تی‌تی به نویسندگی ارسلان امیری و آیدا پناهنده، با بازی الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا، از پانزده تا بیست و دو نوامبر (۲۴ آبان تا اول آذر) در بخش سینمای جهان هشتمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم دهوک در اقلیم کردستان عراق نیز به نمایش درخواهد آمد.

پارسا پیروزفر، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، سودابه جعفرزاد، امیر حامد، مهدی فریضه، رضا عموزاد، هیلدا کردبچه، زینب شعبانی، هانیه کاظمی، مهرانه به‌نهاد، مهیار دانشمند، مهران نیک‌روش، پیمان رحیمی، ماهان خوش‌طبع، شاهین اطهری، سینا فغانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید