عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم بلاتکلیفی مدیریتی در آموزش و پرورش را با گذشت ۲ماه از سال تحصیلی و آغاز حضوری آموزش‌ها مایه تأسف خواند و افزود: این وزارتخانه باید در اسرع وقت وزیر خود را بشناسد تا روند امور آن روی ریل اصلی قرار بگیرد.

سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش در حکم منشور اجرایی این وزارتخانه است

به گزارش سلام نو، علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خانه ملت با تأکید بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین، گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش در حکم منشور اجرایی این وزارتخانه است. سند تحول دستگاه تعلیم و تربیت در دولت گذشته با بی مهری مواجه شد.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات ساختاری دستگاه تعلیم و تربیت افزود: آموزش و پرورش دستگاه تربیت و پرورش است که نگاه‌ها باید بر این مبنا معطوف شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم بلاتکلیفی مدیریتی در آموزش و پرورش را با گذشت ۲ماه از سال تحصیلی و آغاز حضوری آموزش ها مایه تأسف خواند و افزود: این وزارتخانه باید در اسرع وقت وزیر خود را بشناسد تا روند امور آن روی ریل اصلی قرار بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم یادآور شد: گستردگی حوزه عمل دستگاه تعلیم و تربیت می طلبد تا اجزای مختلف دولت و دیگر بخش های حاکمیتی به یاری آن برخیزند.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور  با تأکید بر ساماندهی مشکلات آموزش و پرورش گفت: با کمک و نگاه مثبت مجلس یازدهم عمده مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت در دولت سیزدهم برطرف خواهد شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان افزود: اجرای این طرح خواسته بحق فرهنگیان از دولت و مجلس است.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: مجلس با نگاه مثبت طرح رتبه بندی معلمان را پس از رفع ایرادات در کمیسیون‌ تخصصی، تصویب خواهد کرد.

کریمی فیروزجایی اظهار کرد: دولت باید در بحث آموزش و پرورش رویکرد تحولی و توسعه ای داشته باشد. فرهنگ زیربنای توسعه است و آموزش و پرورش در نقطه محوری آن قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید