سردبیر باشگاه خبرنگاران جوان گفت: معمولا نیروهای خوب و حرفه‌ای باشگاه همانند روال گذشته جذب صدا و سیما و بخش‌های خبری می‌شوند، این روال همچنان ادامه خواهد داشت و باشگاه خبرنگاران جوان پابرجا باقی خواهد ماند.

تعطیلی باشگاه خبرنگاران جوان صحت ندارد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، انتشار خبر تعطیلی احتمالی باشگاه خبرنگاران جوان در آذرماه ازسوی شبکه‌های اجتماعی، اکبر باقری (سردبیر باشگاه خبرنگاران جوان) با تکذیب این خبر گفت: خبر تعطیلی باشگاه خبرنگاران جوان صحت ندارد. هرچند قرار بود کل سازمان صدا و سیما یکپارچه و ادغام شود اما این طرح در حد تئوری بود و عملیاتی نشده است.

او ادامه داد: بحث ادغام در پی طرح توسعه و تحول مطرح شده است اما تعطیلی برای باشگاه خبرنگاران جوان در کار نیست. معمولا نیروهای خوب و حرفه‌ای باشگاه خبرنگاران جوان همانند روال گذشته جذب صدا و سیما و بخش‌های خبری می‌شوند، این روال همچنان ادامه خواهد داشت. اما باشگاه خبرنگاران جوان همچنان پابرجا باقی خواهد ماند.

باقری با اشاره به آنکه حضور مدیر جدید ممکن است تحول و توسعه و تغییرات داخلی برای باشگاه خبرنگاران جوان به همراه داشته باشد، عنوان کرد: کلیت باشگاه خبرنگاران جوان تغییری نخواهد کرد اما ممکن است تغییرات داخلی داشته باشیم. ممکن است مدیران بخش‌های مختلف هم تغییر کنند اما سایت و فضای مجازی به قوت خود باقی خواهند بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید