کاویار از مدل‌های لوکس آیفون ۱۳ پرو رونمایی کرده است که سطح پشتی‌ آن‌ها به دندان یکی از مخوف‌ترین موجودات ماقبل از تاریخ، یعنی تی‌رکس آراسته شده است.

این موبایل در بازار ایران ۲۴۰ میلیون تومان قیمت دارد! / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

کاویار از مدل‌های لوکس آیفون ۱۳ پرو آراسته به دندان تی‌رکس با قیمت پایه ۸۶۰۰ دلار رونمایی کرد

کاویار از مدل‌های لوکس آیفون ۱۳ پرو رونمایی کرده است که سطح پشتی‌ آن‌ها به دندان یکی از مخوف‌ترین موجودات ماقبل از تاریخ، یعنی تی‌رکس آراسته شده است.

کاویار شرکتی روسی است که اغلب به دلیل ساخت نسخه‌های لوکس گوشی‌های هوشمند پوشیده‌شده از فلزات گران‌بها و سنگ‌های زینتی بسیار گران‌قیمت شهرت دارد. بااین‌حال، شرکت مذکور کار را فراتر گذاشته و در جدیدترین آیفون‌های شخصی‌سازی‌شده خود از دندان‌های ترانوسوروس یا همان تی‌رکس بهره گرفته است.

این گوشی که «iPhone ۱۳ Pro Tyrannophone» نام دارد و به یک قطعه دندان از T-Rex با قدمت تقریبی ۸۰ میلون سال پیس مزین شده است! این خانواده همچنین شامل دو عضو دیگر به نام «Monsterphone» با پنل تیتانیوم سخت‌شده و «Teradiamond» است که در پشت آن ۱۰۲۴ قطعه الماس کوچک به‌کاررفته است.

ترافون همچنین دارای پایه کامپوزیت سبک وزن با حکاکی در پشت و آلیاژ جواهرات با روکش طلا است. چشم دایناسور از کهربا واقعی و جمجمه‌ی نقش‌برجسته آن از تیتانیوم ساخته شده است. به غیر از یک قطعه کوچک که دندان واقعی را تعبیه کرده است. این گوشی یک نسخه محدود است و کاویار قصد دارد تنها ۷ دستگاه از آن را تولید کند.

alt

alt

قیمت موبایل امروز ۲۴ آبان

alt

alt
alt
alt
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید