ستاد تنظیم بازار نمی‌تواند در مورد واردات خودرو تصمیم‌گیری کند. تنها قیمت خودروهای تولید داخلی که مشمول قیمت‌گذاری می‌شود، به ستاد تنظیم بازار سپرده شده است.

علت واگذاری قیمت‌گذاری خودرو به ستاد تنظیم بازار چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، محمد صادق مفتح در مورد سپرده شدن قیمت‌گذاری خودرو به ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: این مصوبه شورای رقابت بود که تصمیم‌گیری در مورد قیمت‌گذاری خودرو به ستاد تنظیم بازار سپرده شود بنابراین شورای رقابت هم آن را پذیرفته است.

وی افزود: اگر قرار شود که در آینده قیمت‌گذاری برای خودرو انجام شود، تصویب ستاد تنظیم بازار برای آن کافی است. وقتی شورای نگهبان تصمیم‌گیری در این رابطه را به ستاد تنظیم بازار منوط کرده یعنی مصوبات ستاد مورد تایید آنها نیز است.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در پاسخ به سوالی پیرامون امکان دخالت ستاد تنظیم بازار در واردات خودرو گفت: ستاد تنظیم بازار نمی‌تواند در مورد واردات خودرو تصمیم‌گیری کند. تنها قیمت خودروهای تولید داخلی که مشمول قیمت‌گذاری می‌شود، به ستاد تنظیم بازار سپرده شده است.

سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از این اعلام کرده بود بررسی قیمت‌گذاری خودروها به ستاد تنظیم بازار سپرده شده و این ستاد درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید