منصور رشیدی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران گفت: اینکه بازیکنان در خصوص شستشوی لباس پست می‌گذارند و موضوع را علنی می‌کنند نشان می‌دهد که شرایط در تیم ملی خوب نیست.

غیبت طارمی در روند هجومی تیم تاثیر بسزایی داشت / نباید سوریه را مثل لبنان دست کم بگیریم

به گزارش سلام نو، منصور رشیدی در گفتگو با مهر در خصوص پیروزی دو بر یک تیم ملی ایران برابر لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی افزود: لبنان را دست کم گرفته بودیم و فکر می کردیم که به راحتی می توانیم این تیم را با اختلاف چند گل شکست دهیم اما متاسفانه شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و این لبنانی ها بودند که از یک اشتباه استفاده کرده و یک گل به تیم ملی کشورمان زدند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما بعد از دریافت گل تلاش زیادی کردند تا بتواند گل خورده را جبران و به پیروزی برسند. آنها در دقایق پایانی و وقت های اضافه به این مهم دست پیدا کرده و سه امتیاز را از آن خود کرده تا صعود تیم ملی به جام جهانی نزدیکتر شود.

دروازه بان پیشین تیم ملی ایران افزود: بابد بپذیریم در این بازی توانستیم با خلاقیت بازیکنانمان به پیروزی برسیم. بازی خوبی را از تیم ملی از لحاظ فنی شاهد نبودیم. نبود طارمی تاثیرگذار بود اگر چه بازی را با پیروزی به پایان رساندیم ولی غیبت این بازیکن در روند هجومی تیم تاثیر بسزایی داشت.

رشیدی در مورد گلی که از لبنان دریافت کردیم گفت: از این اشتباهات زیاد برای فوتبال ما رخ می دهد. یادمان هست که در زمان کی روش هم یک لحظه غفلت کردیم و برای یک خطا ایستادیم و حریف توانست از این اشتباه استفاده کرده و به گل برسد. در مقابل لبنان هم فکر کردیم توپ به اوت رفته و همین اشتباه باعث شد تا دروازه مان باز شود.

وی در مورد صحبت های بازیکنان در خصوص لباس تیم ملی و اینکه یک سال است پیراهن ها را می شویند و می پوشند گفت: متاسفانه از زمان حضور اسکوچیچ هر روز شاهد یک اتفاق عجیب در تیم ملی هستیم و این روزها اختلافات بیشتر و بیشتر می‌شود. اینکه بازیکنان در خصوص شستشوی لباس پست می گذارند و موضوع را علنی می کنند نشان می دهد که شرایط در تیم ملی خوب نیستند.

این پیشکسوت ادامه داد: مسئولان فدراسیون باید در این مورد پاسخگو باشند. تیم ملی که قرار است به جام جهانی برود نباید شاهد چنین اختلافات و اتفاقات ناخوشایندی باشد. به طور حتم اگر با همین روش پیش برویم مطمئنا در روزهای آینده صحبت های بیشتری را خواهیم شنید که باعث تعجب همگان خواهد شد.

منصور رشیدی در پایان و در خصوص دیدار بعدی تیم ملی ایران که روز سه شنبه برابر سوریه انجام خواهد گرفت گفت: امیدوارم سوریه را مثل لبنان دست کم نگیریم. باید کادر فنی آنالیز خوبی از سوریه داشته باشد. نقاط ضعف حریف را شناسایی و به آن ضربه وارد کنیم. لبنان را دست کم گرفتیم و می رفت که بازی را به آنها واگذار کنیم. بنابراین اگر به دنبال رسیدن به جام جهانی هستیم باید با تمام قوا مقابل سوریه رفته تا بتوانیم با شکست این تیم یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک شویم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید