در گزارش زیر به معرفی بیماری‌های رایج متولدین ماه‌های مختلف سال پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

متولدین ماه‌های مختلف به چه بیماری‌هایی بیشتر مبتلا می‌شوند!

به گزارش سلام نو به نقل از خبر فوری، اگر می‌خواهید خودتان را بیشتر بشناسید و با جسمتان بیشتر آشنا شوید، گاهی بد نیست به دنبال طالع بینی خود بروید، شما می‌توانید بسیاری از مشکلات ذهنی و جسمی را از طریق ماه تولدتان متوجه شوید و در صورت نیاز از آن‌ها پیشگیری کنید.

فروردین
فروردینی‌ها معمولاً در ناحیه سر، مغز و صورت بیشتر درگیر هستند. چاکرای آن‌ها در ناحیه چشم سوم یا وسط پیشانی است. فروردینی‌ها معمولاً سرشان خیلی زود داغ می‌کند. به همین دلیل ممکن است استرس ذهنی در آن‌ها عامل ایجاد سردرد، میگرن و سکته باشد. فروردینی‌ها همچنین با مشکل ریزش مو بخاطر استرس مواجه هستند.

اردیبهشت
اردیبهشتی‌ها بیشتر در ناحیه گردن، گوش و گلو درگیر هستند. چاکرای آن‌ها در قسمت گلو فعال‌تر است. معمولاً آن‌ها مستعد مشکلات تیروئیدی هم هستند و ممکن است مدام با سرماخوردگی، گلو درد یا گوش درد مواجه باشند و همین مشکلات باعث اضافه وزن یا کاهش وزن ناگهانی در آن‌ها می‌شود.

خرداد
خردادی‌ها معمولاً در ناحیه ریه، شانه، بازو و دست دچار مشکل می‌شوند. چاکرای قلب در آن‌ها فعال‌تر است. آن‌ها معمولاً به مشکلات تنفسی، تب و آنفلوآنزا دچار می‌شوند و سیستم ایمنی شان درگیر است. سیستم عصبی آن‌ها نیز تحت تأثیر استرس قرار می‌گیرد.

تیر
تیر ماهی‌ها معمولاً با ناحیه سینه، قفسه سینه و شکم درگیر هستند. چاکرای قلب در آن‌ها فعال‌تر است. سرطان یکی از مشکلات متولدین این ماه است. آن‌ها بیشتر در معرض افسردگی هستند و بیشتر به اختلالات گوارشی دچار می‌شوند. تیر ماهی‌ها یا خیلی تمایل به غذا دارند یا اصلا چیزی نمی‌خورند. در هنگام افسردگی، نامتعادلی زیادی در وضعیت غذا خوردنشان ایجاد می‌شود.

مرداد
متولدین ماه مرداد با ناحیه قلب، کمر و ستون فقرات و مشکلات خونی درگیر هستند. مرداد ماهی‌ها اغلب به مشکلات قلبی مبتلا می‌شوند. بسیار مهم است که مراقب خشم و عصبانیت خود باشند تا مشکلات قلبی در آن‌ها شدت پیدا نکند.

شهریور
شهریور ماهی‌ها تحت تاثیر سیاره مریخ هستند. مشکلات آن‌ها معمولاً در ناحیه شکم، معده و روده است. شهریور ماهی‌ها معمولاً با مشکلات گوارشی و عادات غذا خوردن درگیر هستند. ممکن است با دفع مواد غذایی هم مشکل داشته باشند؛ بنابراین بسیار مهم است که رژیم غذایی سالم داشته و حد تعادل را رعایت کنند.

مهر
مهر ماهی‌ها با ناحیه کلیه، غدد درون ریز و پوست دچار مشکل هستند. افراد متولدین ماه مهر معمولاً پوست حساسی دارند. بسیار مهم است که بدن خود را مرطوب نگه دارند و به رطوبت پوست هم رسیدگی کنند. آن‌ها باید رژیم غذایی خوبی داشته باشند تا به مشکلات گوارشی دچار نشوند. در غیر اینصورت بدن شان در توزیع مواد غذایی دچار مشکل می‌شود.

آبان
آبان ماهی‌ها معمولاً در قسمت مثانه، مقعد، ناحیه تناسلی و تخمدان دچار مشکل هستند. افراد متولدین ماه آبان مستعد ابتلا به عفونت‌های جنسی هستند و باید خیلی دقت کنند. مشکلاتی مثل عفونت مثانه، عفونت ناحیه تناسلی، سندروم تخمدان پلی کیستیک معمولاً در خانم‌های آبان ماهی بیشتر اتفاق می‌افتد.

آذر
آذر ماهی‌ها معمولاً در ناحیه لگن، ران، عصب سیاتیک و بینایی دچار مشکل هستند. چاکرای آن‌ها در قسمت چشم سوم دچار مشکل است و با مشکلات چشمی مواجه هستند. بسیار مهم است که مراقب بینایی خود باشند. در غیر این صورت احتمال تصادف برای آن‌ها وجود دارد.

دی
دی ماهی‌ها با ناحیه استخوان زانو، دندان، پوست و مفصل دچار مشکل هستند. افراد متولد ماه دی مستعد شکنندگی استخوان هستند و باید هنگام ورزش یا هر فعالیت دیگری خیلی مراقب باشند.

بهمن
بهمن ماهی‌ها معمولاً با ناحیه پایین ساق پا، قوزک پا و گردش خون دچار مشکل هستند. بهمن ماهی‌ها معمولاً به مشکلاتی مثل واریس دچار می‌شوند و باید ماساژ پا را به طور منظم انجام دهند. همچنین احتمال پیچ خوردگی قوزک پا و درد شدید در این ناحیه برای آن‌ها وجود دارد. افراد متولد ماه بهمن باید ماساژ و طب سوزنی را برای ناحیه پا انجام دهند.

اسفند
اسفند ماهی‌ها معمولاً با سیستم عصبی، پا و همچنین تالاموس درگیر هستند. چاکرای آن‌ها در ناحیه چشم سوم دچار مشکل است. استرس و نگرانی در آن‌ها اختلالاتی در سیستم عصبی شان ایجاد می‌کند و بسیار مهم است که تمرینات تنفسی داشته باشند و سیستم ایمنی خود را تقویت کنند. معمولاً به مشکلاتی مثل پای ورزشکار، انحراف شست پا و میخچه دچار می‌شوند و باید مراقب این وضعیت‌ها باشند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید