تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش های مختلف اقتصادی تا پایان مهرماه سال جاری به ۱۱۹ هزار میلیارد ریال رسید.

تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش های مختلف اقتصادی به ۱۱۹ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ،این بانک از ابتدای سال جاری حدود ۶۰ درصد از تسهیلات پرداختی خود را به بخش صنعت و معدن پرداخت کرده است. میزان تسهیلات پرداختی به فعالان اقتصادی در حوزه صنعت و معدن به ۶۸ هزار میلیارد ریال رسیده است.

بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای در بخش کشاورزی نیز اقدامات مناسبی انجام داده است.میزان تسهیلات پرداختی در سرفصل کشاورزی از ابتدای سال تا پایان مهر ماه به ۱۶ هزار میلیارد ریال رسیده است .

بخش خدمات نیز از تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون بهره مند شده است .میزان تسهیلات پرداختی به این بخش در مدت مذکور به ۱۶ هزار میلیارد ریال رسیده است.

در هفت ماه سال جاری میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش بازرگانی نیز به ۱۴ هزار میلیارد ریال رسید. ضمن آنکه این تسهیلات به بخش مسکن و ساختمان از ۶ هزار میلیارد ریال عبور کرده است.

بانک توسعه تعاون به عنوان جوانترین بانک دولتی ایران امسال پرداخت ۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات را هدف گذاری کرده است.

بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در این سرفصل اعطا کرده است.

تا پایان مهر ماه سال جاری به بیش از ۲۶ هزار و ۵۰۰ طرح در سراسر کشور تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است. این میزان تسهیلات توانسته است حدود ۵۲ هزار شغل پایدار در استان های کشور ایجاد کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید