اندکی تامل و سعه صدر در مواقع عصبانیت، از یک عمر پشیمانی و وقوع حوادث این چنین پیشگیری می‌کند.

قتل به خاطر سبقت غیرمجاز در مهرشهر کرج!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: دو برادری که به دلیل گرفتن سبقت غیرمجاز با راننده یک خودروی سواری درگیر و با ضرب و شتم او را به قتل رسانده بودند، توسط کارآگاهان اداره جرائم جنایی دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: نهم مرداد ماه سال جاری خبر وقوع قتل یک فرد ۴۲ ساله در منطقه مهرشهر کرج به مرکز پیام پلیس آگاهی واصل و بلافاصله کارآگاهان اداره جرائم جنایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که در روز حادثه سرنشینان یک دستگاه پیکان وانت به دلیل گرفتن سبقت غیرمجاز و رانندگی خطرناک مورد اعتراض مقتول قرار گرفته بودند که این امر منجر به درگیری این افراد با یگدیگر شده که با بالا گرفتن بحث و جدل، سرنشینان پیکان وانت با زدن ضربات متعدد چماق به سر مقتول و گذشتن با خودرو از روی بدنش، نامبرده را به قتل رسانده و متواری شده بودند.

قتل به خاطر سبقت غیرمجاز در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه تحقیقات با شناسایی خودروی پیکان وانت متهمان، مشخص شد که سرنشینان خودرو چند روز پس از انجام قتل، آن را بدون انتقال سند به شخص دیگری فروخته و در مکان نامشخصی مخفی شده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی-پلیسی کارآگاهان در این زمینه آغاز و با چندین شبانه روز تلاش بی وقفه در نهایت مخفیگاه هر دو سرنشین خودروی پیکان وانت که با یکدیگر برادر بودند را در شهرهای کرج و شهریار شناسایی و در دو عملیات جداگانه آن ها را دستگیر کردند.

قتل با چماق در مهرشهر

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف صریح متهمان به درگیری و قتل مقتول خاطرنشان کرد: اندکی تامل و سعه صدر در مواقع عصبانیت، از یک عمر پشیمانی و وقوع حوادث این چنین پیشگیری می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید