تلاش کردیم در تامین گوشت مرغ گام محکمی برداریم و از سوی دیگر در خصوص نظارت اقدامات ویژه ای را انجام دهیم.

قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ اعلام شد / با گرانفروشان مرغ و تخم مرغ برخورد جدی می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون هماهنگی امور استانداری تهران با تاکید بر برخورد جدی با متخلفین و گرانفروشان مرغ و تخم مرغ در سطح تهران گفت: قیمت مصوب برای هر کیلو گوشت مرغ ۳۱ هزار تومان و برای هر شانه تخم مرغ ۴۳ هزار تومان است.

حشمت‌الله عسگری پس از بازدید میدانی از مراکز عرضه مرغ گرم و تخم مرغ در سطح شهر تهران به همراه گشت های تعزیرات حکومتی، گفت: صبح امروز جلسه تنظیم بازار استان تهران برگزار شد تا پس از ابلاغ قیمت مصوب ۲۵ کالای اساسی بتوانیم برنامه ریزی های منظم و دقیقی برای نظارت و تحقق قیمت های مصوب در سطح بازار داشته باشیم.

معاون استاندار تهران افزود :در جلسه امروز بحث و بررسی در خصوص قیمت نان و لبنیات انجام شد که در مورد نان ساماندهی خوبی انجام شده و لبنیات نیز با توجه به اینکه توسط کارخانه ها تولید و عرضه می شوند کنترل دقیق توسط دستگاه های نظارتی اعمال می شود.او ادامه داد: اما در مورد مرغ گرم و تخم مرغ با توجه به اینکه ۹۶ درصد نیاز روزانه استان تهران از استان های همجوار تامین و وارد تهران می شود نگرانی هایی وجود داشت.

عسگری ادامه داد: تلاش کردیم در تامین گوشت مرغ گام محکمی برداریم و از سوی دیگر در خصوص نظارت اقدامات ویژه ای را انجام دهیم. در همین راستا گروه های بازرسی در سطح شهر تهران اقدامات خود را آغاز کردند به شکلی که از امروز پایش مناطق ۲۲ گانه تهران آغاز شده تا تمامی واحدها بر اساس قیمت مصوب، گوشت مرغ و تخم مرغ را عرضه کنند.

معاون استاندار تهارن در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه قیمت مصوب گوشت مرغ برای هر کیلو ۳۱ هزار تومان و هر شانه تخم مرغ ۴۳ هزار تومان است، گفت: ظرف فاصله یک تا ۴۵ روزه برای ابلاغ و تثبیت این قیمت ها زمان نیاز است. چرا که پیش‌تر گوشت مرغ با قیمت ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شد. همه واحدهای عرضه کننده موظف به رعایت این قیمت های مصوب هستند و بی تردید با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    توروخدا برخورد خیلی جدی نباشه رافت اسلامی یادتون نره بهشون بگید بد کافیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید