با اعتراض دانشجویان به این اقدام دانشگاه آزاد در شبکه های اجتماعی، فرزاد جهان بین معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از تصمیم واحدهای دانشگاهی برای وصول مطالبات معوق دفاع کرد.

هشدار دانشگاه آزاد به دانشجویانی که شهریه بدهکارند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد به دانشجویان هشدار داد تا پایان این هفته نسبت به پرداخت بدهی شهریه اقدام کنند در غیر این صورت در ارائه خدمات آموزشی و دانشجویی مشکلاتی به وجود خواهد آمد.

هفته گذشته بود که دسترسی برخی دانشجویان دانشگاه آزاد که اقدام به تسویه بدهی شهریه خود نکرده بودند و یا اقساط معوق داشتند به سامانه‌های آموزشی دان و وادانا مسدود شد؛ این در حالی است که به گفته دانشجویان همیشه قبل از امتحانات ترم این اقدام صورت می‌گرفت.

با اعتراض دانشجویان به این اقدام دانشگاه آزاد در شبکه های اجتماعی، فرزاد جهان بین معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از تصمیم واحدهای دانشگاهی برای وصول مطالبات معوق دفاع کرد.

حال اما در جدیدترین اقدام سامانه آموزشی «دان» در اطلاعیه ای به دانشجویان اعلام کرده است؛ پیرو تصمیم دانشگاه مبنی بر ارائه مهلت یک هفته ای به دانشجویانی که دارای بدهی شهریه یا اقساط معوق هستند و در ابتدای ترم تحصیلی به دلایلی درخواست مهلت برای پرداخت شهریه در طول ترم داشتند، به اطلاع می رساند آن دسته از دانشجویانی که هنوز علی رغم فرصت های داده شده و امکانات به وجود آمده جهت استفاده از وام های متنوع دانشجویی بدهی شهریه یا اقساط معوق خود را تعیین تکلیف نکرده اند، حداکثر تا آخر هفته جاری فرصت دارند به حوزه مالی واحد دانشگاهی خود مراجعه و یا از طریق شماره تماس های اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی از همکاران امور مالی واحد در خصوص شیوه پرداخت و رفع محدودیت شرکت در کلاس های آموزشی و نیز امتحانات، راهنمایی لازم دریافت کنند.

در بخش دیگر این اطلاعیه نیز تاکید شده است که مسئولیت آثار ناشی از عدم تعیین تکلیف بدهی و به طبع عدم ارائه خدمات آموزشی و دانشجویی بر عهده دانشجویان خواهد بود.

اطلاعیه سامانه آموزشی دانشگاه آزاد به این معناست که ممکن است مانند هفته‌ گذشته، سامانه کلاس‌های مجازی برای دانشجویانی که بدهی دارند، بسته شود و امکان شرکت در کلاس‌ها را نداشته باشند

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید