نیش حاصل از گزش این مورچه‌ها از بدترین دردهایی است که ‌می‌تواند توسط حشرات ایجاد شوند. درد ناشی از این گزش تا ۲۴ ساعت در بدن باقی می‌ماند.

درناک‌ترین چیزهایی که انسان می‌تواند تجربه کند!

درد یک حس طبیعی در بدن است که غالبا ناشی از محرک‌های شدید یا آسیب‌رسان هستند. احساس درد در بسیاری از موارد به نفع انسان است چرا که او را متوجه خطر احتمالی می‌سازد که می‌تواند علیه وی وجود داشته باشد. برای مثال اگر در هنگام خواب دچار سوختگی قسمتی از بدن توسط آتش نشوید یا اینکه در هنگام خواب موجودی گزنده شما را بگزد هرگز بدون وجود محرک‌های درد نمی‌تواند از خطرات احتمالی اطرافتان مطلع شوید. برای همین است که وجود احساس درد در بدن امری ضروری است که شما را وادار می‌سازد که از خطر دوری کنید و یا اینکه پس از بروز مشکل تا بهبودی کامل از خودتان مراقبت کنید. در این مقاله می‌خواهیم درباره دردناک‌ترین مواردی که انسان می‌تواند تجربه کند را به شما معرفی کنیم.  با ما همراه باشید.

دردناک‌ترین چیزهایی که انسان ممکن است تجربه کند!

۱. زنده زنده سوزانده شدن: یکی از دردناک‌ترین مواردی که می‌تواند برای انسان اتفاق بی‌افتد درد زنده زنده سوزانده شدن است. طبق آماری که وجود دارند سوختن در آتش جزو بدترین دردهایی است که می‌تواند توسط نورون‌های حسی انسان حس شوند. در هنگام سوختن فردی که دچار حریق می‌شود به دلیل سوختگی نمی‌میرد بلکه به دلیل شوک دردناکی که در نتیجه سوختگی به وجود می‌آید می‌میرد. جالب است که بدانید در زمان‌های گذشته زنده سوزانده شدن جزو یکی از بدترین انواع اعدام بوده است و در قرون وسطی دولت افراد گناهکار را زنده زنده در آتش می‌انداخت.

۲. خوردن اسید: خوردن اسید به حدی دردناک است که می‌تواند در دم انسان را بکشد. خوردن اسید باعث سوراخ شدن گلو و معده می‌شود و می‌تواند شش‌ها را نیز سوراخ کند. اگر شش‌ها سوراخ شوند باید درد ناشی از خفگی را به درد سوراخ شدن اعضا داخلی اضافه کنید. سوراخ شدن اعضا بدن در نتیجه خوردن اسید را با دردی که در نتیجه خوردن همزمان چندین تیغ اصلاح به وجود می‌آید تشبیه کرده‌اند. کسانی که این تجربه را داشته و از آن جان سالم به در برده‌اند این درد را با کشیدن همزمان ده‌ها تیغ برا اعضا داخلی بدن تشبیه کرده‌اند.

۳. درد ناشی از زایمان: بعد از زنده سوزانده شدن درد ناشی از زایمان جزو بدترین دردهایی است که می‌تواند برای انسان اتفاق بی‌افتد. درد ناشی از زایمان که در نتیجه انقباض بسیار شدید عضلات شکمی و رحمی است به حدی شدید است که آنرا به شکسته شدن همزمان چندین استخوان در بدن تشبیه کرده‌اند. با این تفاوت که این درد می‌تواند ساعت‌ها طول بکشد.

۴. درد ناشی از سنگ کلیه: درد ناشی از دفع شدن سنگ کلیه نیز جزو بدترین دردهایی است که می‌تواند اتفاق بی‌افتد. البته امروزه روش‌های درمانی زیادی وجود دارند که با عمل‌های تخصصی در کلینیک‌ها می‌توانند سنگ کلیه را خرد و خارج کنند.

۵. درد ناشی از تیر خوردن در سینه: افرادی که به وسیله تفنگ مورد شلیک قرار گرفته‌اند درد ناشی از آن را به گونه‌ای توصیف کرده‌اند که در نتیجه دردی که در سینه به وجود می‌آید برای چند لحظه نفس کشیدن غیرممکن می‌شود.

۶. درد ناشی از گزش مورچه گلوله‌ای: این مورچه‌ها در آمریکای جنوبی و مرکزی زندگی می‌کنند. نیش حاصل از گزش این مورچه‌ها از بدترین دردهایی است که ‌می‌تواند توسط حشرات ایجاد شوند. درد ناشی از این گزش تا ۲۴ ساعت در بدن باقی می‌ماند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید