خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین که از ۱۹ تا ۲۳ آبان برگزار می‌شود، حضور دارد.

خانه کتاب و ادبیات، نماینده ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، خانه کتاب و ادبیات ایران با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در وین در غرفه‌ای به متراژ ۱۸ متر مربع به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان به عرضه و معرفی بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب‌های برتر و حائز جوایز ادبی از ناشران ایرانی با موضوعات دین، ادبیات معاصر و کلاسیک، ادبیات کودک و نوجوان، ادبیات پایداری و دفاع مقدس، ایران‌شناسی و هنر می‌پردازد. 

از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط خانه کتاب و ادبیات ایران می‌توان به معرفی  نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نمایشگاه مجازی کتاب تهران، طرح گرنت و طرح تاپ اشاره کرد. همچنین معرفی ناشران و نویسندگان ایرانی در قالب بروشورهای تخصصی  و معرفی خانه کتاب و ادبیات ایران از دیگر برنامه های این مجموعه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین است.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین ۵۱۳ نشست و رویداد جنبی با حضور  ۵۷۵ نویسنده برگزار شده و ۳۰۰ غرفه در متراژ ۱۲ هزار متر مربع  در این رویداد فرهنگی  مشارکت دارند. تخمین زده می‌شود تا روز پایانی ۵۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد. ارائه گواهی واکسیناسیون و یا گواهی بهبودی کامل برای افراد بالای ۱۲ سال  برای ورود به سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین الزامی است.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین از نوزدهم آبان کار خود را آغاز کرده است و تا ۲۳ آبان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. نمایشگاه بین المللی کتاب وین، نمایشگاهی سالانه و جشنواره خواندن است. در نمایشگاه کتاب وین انواع رمان و داستان کوتاه، کتاب‌های کودکان و نوجوانان، رسانه های الکترونیکی، بیوگرافی، مجلات تخصصی، مطبوعات، کتاب های صوتی و ادبیات زبان خارجی، کتاب های هیجان انگیز، فانتزی و علمی تخیلی، آثار کمک آموزشی و کتاب های عتیقه ارائه می شود. برنامه هایی برای خواندن کتاب، بحث و سخنرانی همچنین برنامه هایی برای کودکان و جوانان و طیفی از سمینارها و کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان و رویدادهای روزانه در یک دوره کامل، نمایشگاه کتاب وین را رویدادی کامل می کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید