آمار آسیب‌های اجتماعی از قبیل قتل، خودکشی و افسردگی در استان اردبیل و به ویژه شهرستان مشگین شهر در سال‌های اخیر افزایش یافته است.

حادثه دلخراش در مشگین شهر / جسد یک مادر و کودک در حمام منزلشان پیدا شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، گاز منو اکسید کربن مادر و کودک مشگین شهری را در یک حادثه به کام مرگ کشاند.

طی تماس تلفنی با دادستان مشگین شهر مشخص شد که جان باختن مادر و کودک مشگین شهری بر اثر گاز گرفتگی در حمام منزلشان اتفاق افتاده است.

دادستان مشگین شهر در تشریح جزئیات این حادثه افزود: جسد بلافاصله برای انجام آزمایشات به پزشکی قانونی ارجاع شد و ساعت دو بعد از ظهر طبق مستندات و مشاهدات پزشکی مرگ مادر و کودک پنج ساله اش بر اثر خفه شدگی گاز منواکسید کربن تأیید شد.

علی رضایی افزود: هیچ گونه آثاری در بدن مادر و کودک بر اثر ضرب و شتم و آسیب دیدگی گزارش نشده است و انتظار داریم از هرگونه شایع پراکنی توسط مردم و رسانه‌های محلی خودداری شود.

وی تصریح کرد: تمام پرونده‌های فوتی که مشکوک به قتل است توسط بازپرس‌های ویژه پرونده تا دستیابی به کشفیات مستند پیگیری می‌شود.

آمار آسیب‌های اجتماعی از قبیل قتل، خودکشی و افسردگی در استان اردبیل و به ویژه شهرستان مشگین شهر در سال‌های اخیر افزایش یافته است.

چهارشنبه شب مورخه ۱۹ آبان ماه، پیکر بی جان مادر ۳۹ ساله به همراه فرزند پسر پنج ساله در حمام منزل مسکونی کشف شد که گمانه زنی‌های زیادی مبنی بر وقوع یک قتل وجود داشت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید