معاون وزیر خارجه اسپانیا در توییتی نوشت: دیدار پرثمری با همتای ایرانی‌ام علی باقری‌کنی جهت تقویت روابط دوجانبه و گفت‌وگوهای سیاسی‌مان داشتم.

توییت معاون وزیر خارجه اسپانیا بعد از دیدار با علی باقری: دیدار پرثمری بود
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، معاون وزیر خارجه اسپانیا در توییتی محورهای دیدار خود با همتای ایرانی‌اش را تشریح کرد.

معاون وزیر خارجه اسپانیا روز جمعه در توییتی نوشت: دیدار پرثمری با همتای ایرانی‌ام علی باقری‌کنی جهت تقویت روابط دوجانبه و گفت‌وگوهای سیاسی‌مان داشتم. ما همچنین مسائل دوجانبه، توافق هسته‌ای برجام و مسائل منطقه‌ای از جمله وضعیت افغانستان را مورد بررسی قرار دادیم‌.

علی باقری‌کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در روز جمعه در راس هیاتی برای گفت‌وگو با همتای اسپانیایی خود وارد مادرید شد.

براساس اعلام سفارت ایران در اسپانیا، باقری در سفر به مادرید علاوه بر دیدار با تعدادی از مقامات وزارت خارجه اسپانیا با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا نیز در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا دیدار خواهد کرد و طرفین در مورد دور جدید مذاکرات وین رایزنی و گفت وگو خواهند داشت.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در ادامه سفر خود به تعدادی از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، آلمان و انگلیس به اسپانیا سفر کرده است .

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید