سردار آزمون با انتقاد شدید از سبک بازی لبنانی‌ها گفت: بازی مقابل این تیم‌ها واقعا سخت است چون نمی‌آیند که فوتبال بازی کنند فقط ادا و اطوار از خودشان در می‌آورند.

انتقاد تند آزمون از سبک بازی لبنانی‌ها: بازی افتضاح بود
یه گزارش سلام نو به نقل از ایسنا،سردار آزمون با انتقاد شدید از سبک بازی لبنان مقابل ایران گفت: فوتبالیست باید مرد باشد و خود را در زمین نشان دهد، نه اینکه با زمین افتادن و وقت کشی، دنبال نتیجه باشد.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که روز گذشته گل اول ایران مقابل لبنان را به ثمر رساند. او درباره اینکه قبل از بازی گفته بود نگران دیدار با لبنان نباشید، گفت: من خودم هم در دقیقه ۹۳ نگران شدم!

آزمون با انتقاد شدید از سبک بازی لبنانی‌ها گفت: بازی مقابل این تیم‌ها واقعا سخت است چون نمی‌آیند که فوتبال بازی کنند، مثلا ما اگر بازی با کره را می‌باختیم، می‌گفتم نوش جانشان چون فوتبال بازی می کردند اما این تیم‌ها وقتی جلو می‌افتند، ادا و اطوار از خودشان در می‌آورند و ۶-۷ نفره در دفاع هستند؛ این یک نوع تاکتیک است اما اینطور تیم‌ها به جایی نمی‌رسند، حتی اگر ما را هم می‌بردند قطعا صعود نمی‌کردند. من معقتدم که فوتبالیست باید مرد باشد، نه این‌که در کوچک‌ترین برخورد بخواهد خودش را روی زمین بیندازد، پای خود را بگیرد و آمبولانس بیاید! فوتبالیست باید مرد باشد و در زمین خود را نشان دهد. نه اینکه با زمین افتادن و وقت کشی، دنبال نتیجه باشد.

وی افزود: وقت‌کشی و افتادن به نظر من خوب نیست، ما بازی‌های جام جهانی قبلی را دفاعی بازی می‌کردیم اما هیچوقت وقت‌کشی نمی‌کردیم. به مردم ایران برد را تبریک می‌گویم، اما این بازی افتضاح بود. البته منظورم این است ما همه تلاش خودمان را کردیم اما بازی نچسبید. دو گل به موقع زدیم. کریم انصاری فرد هم به موقع آمد زمین و هیچ کاری نکرد! (با خنده) البته شوخی می کنم. همه تلاش‌مان را کردیم.

تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک لبنان را در وقت‌های تلف شده نیمه دوم شکست داد و با اقتدار در پایان دور رفت انتخابی جام جهانی در صدر جدول گروهش قرار گرفت. تیم ملی روز سه شنبه به مصاف تیم ملی سوریه می رود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید