امروزه اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های خود را در آن به اشتراک بگذارید.

نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از کامپیوتر و گوشی | با کیفیت بالا و در سایز اصلی به صورت رایگان

نکات اینستاگرامی متعددی در اینترنت وجود دارد مانند مشاهده عکس‌های پست‌های اینستاگرام در اندازه کامل، مشاهده پروفایل خصوصی اینستاگرام، مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه واقعی، دانلود عکس‌های اینستاگرام و غیره. بسیاری از آن‌ها متأسفانه بی‌فایده هستند زیرا اینستاگرام به طور منظم به‌روزرسانی‌ می‌شود و برخی از این مطالب پس از مدتی غیر قابل استفاده می‌شوند.

همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام فقط نسخه دایره‌ای برش خورده عکس‌های پروفایل را به صورت کوچک نشان می‌دهد؛ و اینستاگرام به‌خودی‌خود به شما اجازه نمی‌دهد عکس پروفایل را در اندازه کامل ببینید و اگر مانند تلگرام یا واتس‌اپ روی عکس پروفایل ضربه بزنید، فقط استوری‌های کاربر را می‌بینید.

گاهی اوقات شما به دنبال دوست صمیمی خود در اینستاگرام هستید و نمی‌توانید عکس کوچک در دایره نشان داده شده را شناسایی کنید، چراکه اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد تصاویر پروفایل کسی را مشاهده یا دانلود کنید. همچنین نمی‌توانید عکس پروفایل را بزرگنمایی کنید.

در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را در اندازه کامل مشاهده کنید؛ و همچنین چه طور می‌توانید عکس پروفایل اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید، پس تا انتها همراه ما باشید.

دلایل دانلود عکس پروفایل ایسنتاگرام

اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که انواع محتوای جالب را پست کنند و به شما امکان می‌دهد روی پست‌ها بزرگنمایی کنید؛ اما وقتی صحبت از عکس پروفایل کاربر می‌شود، نمی‌توانید آن را بزرگنمایی یا دانلود کنید. با دانلودر عکس پروفایل اینستاگرام، می‌توانید تصاویر پروفایل اینستاگرام کاربران را با کیفیت اصلی مشاهده کرده و در دستگاه خود ذخیره کنید. دانلودرها کاملاً رایگان و کار با آن‌ها بسیار ساده است و فقط باید نام کاربری حساب را وارد کنید تا جادو اتفاق بیفتد.

اگر هنوز در اینستاگرام مبتدی هستید سایت فرادرس با کادری مجرب از اساتید به صورت آنلاین آموزش‌های پرکاربردی در حوزه اینستاگرام از جمله استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، کسب درآمد از اینستاگرام، آموزش دانلود ویدئو از اینستاگرام، آموزش الگوریتم‌های اینستاگرام، آموزش افزایش فالوور اینستاگرام را ارائه داده است که می‌توانید با مراجعه به این سایت فوق‌العاده کاربردی و مفید از آن‌ها بهره ببرید.

•  آموزش اینستاگرام — کلیک کنید

چرا تصاویر پروفایل اینستاگرام را دانلود کنیم؟

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد یکی از دلایل اصلی که می‌خواهید یک عکس پروفایل دانلود کنید این است که شما دنبال شخصی در اینستاگرام می‌گردید و یا شخصی ناآشنا در اینستاگرام به شما درخواست دوستی داده است، اما پروفایل او خصوصی است و شما نمی‌توانید آن شخص را بر اساس عکس پروفایل کوچک شناسایی کنید. اگر فرد مجردی هستید که از اینستاگرام برای ملاقات با افراد جدید استفاده می‌کنید، این مطلب بسیار مفیدی برای شما است چرا که شاید بخواهید قبل از اینکه با دنبال کردن فرد یا قبول درخواست فالو او فوراً به دنبال کننده تصور اشتباهی بدهید، بدانید که کاربر چگونه به نظر می‌رسد و بخواهید روی عکس پروفایل او زوم کنید تا نگاه دقیق‌تری داشته باشید.

اینستاگرام نه تنها ابزاری برای تک تک کاربران بلکه برای اکانت‌های تجاری نیز هست. به همین دلیل، افراد می‌توانند انگیزه‌های مختلفی برای ذخیره تصویر نمایه شخص دیگری در دستگاه‌های خود داشته باشند. ممکن است برخی بخواهند از لوگوی تجاری یک شرکت برای یک پروژه استفاده کنند یا به سادگی از یک تصویر منظره خلاقانه که به عنوان عکس پروفایل شخصی استفاده می‌شود، الهام بگیرند.

به هر دلیلی که می‌خواهید عکس پروفایل شخص دیگری را ذخیره کنید این مطلب برای شما کاربردی خواهد بود.

نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

شما به طرق مختلفی می‌توانید این کار را انجام دهید از جمله دانلود عکس پروفایل از طریق سایت‎های مخصوص، اپلیکیشن‌ها و ربات‌های تلگرام که در ادامه هرکدام به تفصیل به شما آموزش داده شده است.

دانلود از طریق سایت

همان‌طور که در پیش‌تر گفته شد ترفندهای زیادی در اینترنت برای این کار ارائه شده است و بسیاری از نمایشگرهای عکس پروفایل اینستاگرام در اینترنت در دسترس هستند اما بسیاری از آن‌ها امروزه به دلیل به‌روزرسانی مداوم اینستاگرام اکنون بی‌فایده هستند؛ بنابراین در اینجا دوتا از بهترین و به‌روزترین سایت‌ها به اشتراک گذاشته شده است.

  • ۱. سایت instadp

۱. برنامه اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل اینستاگرام مورد نظر که می‌خواهید عکس پروفایل آن را در اندازه کامل مشاهده کنید بروید و نام کاربری آن را کپی کنید و یا به خاطر بسپارید.

۲. اکنون مرورگر وب را در دستگاه خود باز کنید.

۳. به سایت « www.instadp.com» که دانلودر عکس پروفایل اینستاگرام است بروید. (توجه کنید که این سایت از ایران فیلتر است و برای بازکردن این سایت باید از فیلترشکن استفاده کنید) و سپس بر روی «Profile Picture Downloader»   کلیک کنید .

۴. اکنون یک فیلد متنی خواهید دید که از شما می‌خواهد نام کاربری اینستاگرام موردنظرتان را وارد کنید. نام کاربری که در مرحله بالا کپی کرده‌اید یا به خاطر سپردید را وارد کنید.

نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

۵. پس از وارد کردن نام کاربری بر روی علامت جستجو کلیک کنید و به صفحه بعدی هدایت خواهید شد. با زدن گزینه «Full Size» این ابزار تصویر پروفایل مورد نظر شما را با بالاترین وضوح ممکن از نام کاربری که وارد کرده‌اید، نشان می‌دهد.

۶. برای دانلود آن کافی است بر روی Download در زیر تصویر کلیک کنید.

  • ۲. سایت Instazoom

این سایت دیگر نیازی به فیلترشکن ندارد و تنها با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید عکس پروفایل موردنظر خودتان را دانلود کنید.

۱ – آدرس سایت دانلودر «www.instazoom.cc » را در مرورگر گوشی تلفن همراه یا رایانه خود باز کنید.

نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

۲. اکنون مانند قبل یک فیلد متنی خواهید دید که از شما می‌خواهد «نام کاربری اینستاگرام » موردنظرتان را وارد کنید.

۳. پس از وارد کردن نام کاربری بر روی« Submit » کلیک کنید و به صفحه بعدی هدایت خواهید شد.

۴.در صفحه جدید دو گزینه دریافت خواهید کرد: «Open Profile Picture» و «Download» برای مشاهده تصویر کافی است «Open Profile Picture» را انتخاب کنید و برای دانلود آن کافی است بر روی «Download» کلیک کنید.

به همین سادگی با این روش می‌توانید عکس پروفایل اینستاگرام هر شخصی را با وضوح کامل مشاهده کنید و همچنین می‌توانید آن تصویر را دانلود کنید.

جدا از این روش، برنامه‌های متعددی در اینترنت وجود دارد که ادعا می‌کنند این کار را انجام می‌دهند، اما همان‌طور که در بالا ذکر شد، بسیاری از آن‌ها به دلیل به‌روزرسانی منظم اینستاگرام اکنون بی‌استفاده هستند.

•  آموزش دانلود ویدئو از اینستاگرام — کلیک کنید

استفاده از اپلیکیشن

 به طور کلی استفاده از اپلیکیشن برای دانلود عکس پروفایل زیاد توصیه نمی‌شود چراکه در اکثر اپلیکیشن‌ها نیاز به لاگ این شدن از طریق نام کاربری و پسورد اینستاگرام را دارید که با توجه به الگوریتم‌های اینستاگرام ورود از طریق برنامه‎‌هایی غیر از اینستاگرام ممکن است برای پیج شما مشکل به وجود بیاورد یا اگر نخواهید وارد شوید باید هزینه پرداخت کنید که با توجه به شرایط ایران این مورد نیز امکان‌پذیر نیست.

 اگر همچنان اصرار دارید که از طریق اپلیکیشن عکس پروفایل را دانلود کنید. اپلیکیشنهای «QeeKy»، «insfull» و «Profile View» همگی اپلیکیشن‌هایی هستند که برای دانلود عکس پروفایل استفاده می‌شوند اما بهتر است برای دانلود این برنامه‌ها دست نگه دارید چراکه با وجود این که دانلود و نصب این برنامه‌ها رایگان است باید برای فعال کردن ویژگی نشان دادن و دانلود عکس پروفایل هزینه پرداخت کنید که به خصوص اگر در ایران زندگی می‌کنید برای شما فایده‌ای ندارد.

اپلیکیشن‌های«Zoomer» و «Poze» عکس پروفایل را به شما نشان می‌دهند اما با کیفیت پایین و اگر بخواهید کیفیت بالا را ببینید باید هزینه پرداخت کنید.

بهترین برنامه برای دیدن و دانلود عکس پروفایل، برنامه «Profile Photo» است که به صورت رایگان و با کیفیت بالا عکس پروفایل مورد نظر را به شما نشان می‌دهد. در زیر مراحل کار با این اپلیکیشن توضیح داده شده است.

  • ۱. اپلیکیشن Profile Photo

هم کاربران اندروید و هم آیفون/آی‌پد می‌توانند اپلیکیشن « Profile Photo» را برای مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه واقعی دانلود کنند. این برنامه رایگان است و نیازی به ثبت‌نام ندارد.

۱. برنامه را نصب کنید.

نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

۲. در برنامه، نام کاربری را که می‌خواهید تصاویر پروفایل اینستاگرامش را ببینید، وارد کنید.

۲. در لیست کشویی، فرد مورد نظر را انتخاب کنید.( به طور مثال ما پیج خود اینستاگرام را وارد کردیم.)

نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

۳. روی عکس پروفایل مورد نظر ضربه بزنید.

۴. این برنامه عکس پروفایل را با وضوح بالا به شما نشان می‌دهد.

نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

۵. عکس پروفایل اینستاگرام را در اندازه کامل در آیفون یا آیپد مشاهده کنید

۶. برنامه هیچ گزینه دانلود داخلی برای ذخیره تصویر ندارد. با این حال، همیشه می‌توانید عکس پروفایل را در اندازه کامل باز کنید و از صفحه اسکرین شات بگیرید.

استفاده از ربات تلگرام

امروزه اکثر افراد در ایران از ربات‌های تلگرام برای ذخیره عکس‌ها و ویدیوهای به اشتراک‌گذاری شده در اینستاگرام استفاده کنند. این ربات‌ها علاوه بر آسانی و سرعت عمل می‌توانند عکس پروفایل اینستاگرام را نیز به شما بدهند. دو ربات «@InstaPicoBot» و «@Instasave_bot» ربات‌های معروفی در تلگرام هستند که می‌توانید از آن‌ها برای دانلود هر چیزی از اینستاگرام از آن‌ها استفاده کنید و به راحتی می‌توانید عکس پروفایل را درگوشی تلفن همراه و یا رایانه خود (اگر از تلگرام دسکتاپ استفاده کنید) ذخیره کنید. همچنین می‌توانید عکس‌ها را برای دوستان خودتان در تلگرام ارسال کنید.

 تنها مشکلی که وجود دارد این است که متأسفانه تلگرام در ایران فیلتر است و شما برای استفاده از آن باید از پروکسی یا فیلترشکن استفاده کنید. در ادامه به شما نحوه ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام توسط این دو ربات را آموزش خواهیم داد. نحوه عملکرد هردو ربات آسان و یکسان است و به زبان فارسی می‌باشند. بعد از وارد شدن به هر دو ربات توسط راهنمای خود ربات‌ها مراحل زیر را برای ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام طی کنید.

۱. به پروفایل مورد نظر خود از طریق برنامه اینستاگرام بروید. (مانند قبل، ما به خود پروفایل پیج اینستاگرام رفتیم اما شما می‌توانید به هر پیجی که می‌خواهید عکس پروفایل آن را داشته باشید بروید).

۲. بر روی سه نقطه بالا سمت راست ضربه بزنید و در منوی باز شده «Copy Profile URL» را انتخاب کنید.

نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

۳. سپس از اینستاگرام خارج شده و به تلگرام بروید و در قسمت نوشتن متن در ربات آدرسی که کپی کرده‌اید را پیست یا الصاق کنید و ارسال کنید. همان‌طور که می‌بینید ربات عکس پروفایل را برای شما ارسال می‌کند.

نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

به همین راحتی می‌توانید هرچند عکس پروفایل را به صورت رایگان ذخیره کنید.

در زیر سؤال‌هایی که ممکن است برای شما ایجاد شود پاسخ داده‌ایم.

آیا می‌توانم تصاویر پروفایل را از حساب ‌های خصوصی دانلود کنم؟

تمام روش‌هایی که در این مطلب آموزش داده شد حتی اگر حساب یا پیج شخص خصوصی باشد قابل استفاده است و به شما امکان می‌دهد عکس پروفایل هر کسی را در اندازه کامل دانلود کنید، حتی اگر حساب خصوصی باشد! به این دلیل که هرچند حریم خصوصی همه کاربران قابل احترام است اما عکس پروفایل تنها عکسی است که همیشه برای عموم در دسترس است.

آیا در صورت دانلود عکس پروفایل به کاربران اطلاع داده می‌شود؟

ابزار دانلود عکس پروفایل کاملاً امن و ناشناس هستند. حریم خصوصی شما مهم است، بنابراین ابزارها بر این اساس ساخته شده است و هیچ یک از داده‌های خصوصی شما ذخیره نمی‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت از ابزارهایی که به شما آموزش داده‌ایم استفاده کنید.

در این مطلب یاد گرفتید که چگونه تصاویر پروفایل اینستاگرام را در اندازه کامل مشاهده و دانلود کنید، یعنی اندازه‌ای که در پلتفرم آپلود شده‌اند. اما همانطور که توضیح دادیم الگوریتم‎‌های اینستاگرام هرروز در حال عوض شدن است. در انتها به شما خوانندگان مقاله دانلود عکس پروفایل اینستاگرام توصیه می کنیم تا مقاله زیر از سایت فرادرس را مطالعه کنید. 
شما می‌توانید با مراجعه به سایت فرادرس از الگوریتم‌های پیچیده اینستاگرام با خبر شوید همچنین از هزاران مطالبی که در این سایت توسط اساتید مجرب به زبان ساده برای شما گردآوری شده است استفاده کنید. 

•  منظور از الگوریتم اینستاگرام چیست؟ -- کلیک کنید

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید