مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از انسداد موقت محور قدیم چالوس – کرج و آزاد راه تهران – شمال به دلیل وقع سیلاب خبر داد.

محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به انسداد موقت محور قدیم چالوس – کرج و آزاد راه تهران – شمال به دلیل وقع سیلاب گفت: به محض بازگشایی مسیر آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد اما مردم می‌توانند ازمحورهای جایگزین مانند محور هراز و فیروزکوه برای تردد استفاده کنند.

فرهاد مهریاری گفت : امروز محور چالوس و آزاد راه تهران – شمال به دلیل سیلاب و ریزش سنگ و تنه درختان در سه نقطه مسدود شده و به همین دلیل کل این محور را مسدود اعلام کردیم تا نسبت به پاکسازی و بازگشایی مجدد آن اقدام کنیم. البته خوشبختانه این اتفاقات منجر به تلفات نشده است.

وی افزود: هم اکنون منتظریم تا ساعاتی دیگر بارش باران دراین محور قطع شود و پس از آن نسبت به پاکسازی اقدام کنیم.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: به محض حل این مشکل و پاکسازی مسیر بازگشایی  آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد ولی مردم می‌توانند فعلا از محورهای جایگزین برای تردد بین دو استان تهران ومازندران اقدام کنند.

وی گفت: در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه قزوین – رشت در مسیر های رفت و برگشت تردد روانی وجود دارد اما در آزاد راه کرج - قزوین حد فاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری مهر ویلا و حد فاصل گلشهر تا پلیس راه مهر شهر و همچنین در آزاد راه قزوین  -  کرج در محدوده های پل مهر شهر و ساسانی ترافیک  سنگینی مشاهده می‌شود.

مهریاری همچنین درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده از جاده های کشور، بارش برف و باران در برخی از محورهای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان و بارش باران در برخی از محورهای استانهای کرمانشاه و کردستان ومازندران ادامه دارد.

٢٢٣٢٢٣

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید