سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف تنباکو های تقلبی در یافت آباد خبر داد.

انهدام باند فروش تنباکوهای سرطان زا در تهران / فیلم

تنباکو های تقلبی در جنوب تهران کشف شد. این تنباکو های تقلبی در یافت آباد توزیع می‌شد. همچنین تنباکو های تقلبی بسیار سرطان زا است که توسط تیم عملیت کلانتری 151 یافت آباد تنباکو های تقلبی کشف شد. در ادامه بیشتر تنباکو های تقلبی بخوانید.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ " کیومرث حسنوند " سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت به  خبرنگار رکنا، اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی تیم عملیات کلانتری 151 یافت آباد فعالیت یک باند توزیع تنباکو های تقلبی در بازار کشف شد.

وی افزود: ماموران کلانتری یافت آباد پس از دریافت این اطلاعات مهم با بازبینی دوربین های مداربسته و اقدامات فنی هویت و مخفیگاه 3 متهم را در جنوب تهران شناسایی کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: بنابر حساسیت موضوع ماموران پلیس با اخذ مجوزهای لازم قضایی در عملیات منسجم 3 متهم را بازداشت و مقدار زیادی تنباکو تقلبی و تاریخ مصرف گذشته کشف کردند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری یافت آباد در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر ساخت و توزیع تنباکو های تقلبی در اعتراف کردند.

سردسته باند توزیع تنباکو در در گفتگو با خبرنگار رکنا، گفت: تنباکو های ارزان قیمت را از بازار تهیه کردیم و با بسته بندی های تقلبی آن را روانه بازار برای فروش کردیم.

وی افزود: این تنباکوهای تقلبی بسیار سرطان زا است مخصوصا زمانی که تاریخ انقضا آن تمام شود. به دلیل مشکلات مالی که در زندگی داشتم، سمت کار خلاف رفتم و پشیمان هستم.

بنا به این گزارش، با تائید سرهنگ " کیومرث حسنوند " سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید