بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با خبر اختلاس در یکی از بانک های این استان جوابیه صادر کرده است.

جوابیه بانک تجارت در رابطه با خبر اختلاس در یکی از بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در این جوابیه آمده است؛

با سلام و احترام عطف به مصاحبه رئیس کل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع اختلاس۴۵۰ میلیارد ریالی در بانک تجارت که در روز سه شنبه مورخ ۱۸ ابان ۱۴۰۰ در آن رسانه محترم منعکس شده است.

خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات و در راستای تنویر افکار عمومی نسبت به درج پاسخ این بانک به شرح ذیل در بخش مربوطه اقدام لازم را معمول فرمائید.

پیرو خبر رئیس کل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع اختلاس۴۵۰ میلیارد ریالی در بانک تجارت این استان ، روابط عمومی بانک تجارت به منظور تنویر افکار عمومی و رعایت حقوق ذینفعان در اطلاع رسانی شفاف توضیحاتی را طی جوابیه به شرح ذیل ارائه کرده است.

موضوع اختلاس اشاره شده مربوط به سال ۱۳۹۱ بوده که طی آن یکی از کارکنان وقت بانک با صدور حواله صوری اقدام به برداشت از حساب بانک کرده و ارکان نظارتی بانک تجارت بلافاصله، درکمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی پرسنل خاطی و بستن حسابها ی مربوطه اقدام کردند.

در همین ارتباط کارمند خاطی و افراد مرتبط با وی در خارج بانک با همکاری مقامات محترم قضایی دستگیر و تاکنون در زندان به سر می برند. همچنین با پیگیری مجدانه تمامی اموال تحصیل شده افراد صدرالاشاره کشف شده و مراحل اداری و قضایی برای استرداد این اموال به بانک در دستور کار قرار داد اظهارت رئیس کل محترم دادگستری استان مربوط به مرحله اجرای حکم واسترداد اموال عنوان شده در سال جاری بوده که بااقتدار دستگاه قضایی شکل گرفته است

روابط عمومی بانک ضمن قدردانی از همکاری دستگاههای نظارتی از جمله قوه محترم قضائیه، نیروی محترم انتظامی، دادگستری استان و…به هموطنان و مشتریان بانک اطمینان خاطر می دهد که ارکان نظارتی بانک تجارت در مسیر استیفای حقوق ذینفعان بانک مسیر اجرایی و قضایی پرونده را باجدیت دنبال کرده تا به منافع ذینفعان بانک کوچکترین خدشه ای وارد نشود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید