مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به رانندگان تاکسی در سراسر کشور خبر داد.

پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی در بانک قرض‌الحسنه رسالت

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، محمدحسین حسین زاده درمراسم انعقاد تفاهم نامه بانک قرض الحسنه رسالت،  اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و شرکت ایساکو گفت: رانندگان تاکسی  و مصرف کنندگان قطعات ایران خودرو می توانند با عضویت در سامانه اعتماد اجتماعی، از تسهیلات قرض الحسنه  در این بانک بهره مند شوند. 

وی سقف این تسهیلات  را ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهارداشت: این تسهیلات با بازپرداخت شش ماهه و در صورت عدم تراکنش با تنفس سه ماهه پرداخت خواهد شد. 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر عضویت رانندگان تاکسی در سامانه اعتماد اجتماعی گفت: تاکسی داران  با عضویت در این سامانه هم سواد ینترنتی خود را ارتقا خواهند داد و هم می توانند برای خرید قطعات مورد نیاز تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنند. 

حسین زاده بانک قرض الحسنه رسالت را بانکی خرد واجتماعی  برشمرد و افزود:  در این بانک، امکان تامین مالی شرعی، آسان و ارزان توسط مردم و از گردش مالی خود آنها امکان پذیر است. 

وی با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه با هدف  کمک به  معیشت رانندگان تاکسی اظهارداشت: توسعه فرهنگ  همیاری اجتماعی، قرض الحسنه  و بهبود معیشت رانندگان تاکسی در این تفاهم نامه لحاظ شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید