پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری هفت نفر از عاملان فروش سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح شهر تهران خبر داد.

۷ فروشنده سلاح غیرمجاز در تهران دستگیر شدند!

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، پیام کاویانی در این باره اظهار کرد:‌ در راستای اجرای چهارمین مرحله طرح اقتدار، شناسایی و دستگیری فروشندگان سلاح و مهمات غیر مجاز که موجب ایجاد نا امنی در سطح جامعه می شوند در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های شبانه روزی ماموران هویت و مخفیگاه ۷ نفر از عاملان فروش سلاح جنگی و مهمات جنگی و شکاری غیرمجاز تهران شناسایی شد گفت: دستور قضایی برای دستگیری این افراد اخذ شد و با انجام چند عملیات جداگانه این متهمان دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح جنگی، هشت قبضه شبه سلاح و سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد. 

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: متهمان در اعترافات خود اظهار کردند که این سلاح ها را از استانهای غربی کشور تهیه کردند. 

به گفته وی، این افراد پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند. 
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه دستگیری سایر افراد مرتبط این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت اطلاع در این خصوص موضوع را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید