بسیاری از مردم در مورد فواید چای سفید برای لاغری و پوست و موارد دیگر تعجب می‌کنند. در این مطلب در مورد فواید متعدد چای سفید برای سلامتی گفته شده است.

خواص باورنکردنی چای سفید برای سلامتی

به گزارش سلام نو به نقل از شفاآنلاین، چای سفید یا Camellia به طور کلی به عنوان نوعی چای سبز که از استان فوجیان، واقع در سواحل جنوب شرقی چین می‌آید، تعریف می‌شود. از برگ‌های جوان یا جوانه‌های چای پوشیده از کرک‌های سفید کوچک برداشت می‌شود و به همین دلیل چای سفید نامیده می‌شود.

بسیاری از مردم در مورد فواید چای سفید برای لاغری، فواید چای سفید برای پوست و موارد دیگر تعجب می‌کنند. در این مطلب در مورد فواید متعدد چای سفید برای سلامتی صحبت خواهیم کرد.

چای سفید یکی از شش نوع اصلی چای چینی است. چای سفید چینی نوعی چای تخمیر شده سبک است که فقط با خشک کردن در آفتاب یا روی حرارت کم تهیه می‌شود.

این نوع چای، کم فرآوری شده‌ترین نوع چای است؛ بنابراین مقدار زیادی آنتی اکسیدان را حفظ می‌کند.

چای سبز اغلب اولین چیزی است که هنگام فکر کردن به چای برای کاهش وزن به ذهن می‌رسد. با این حال، چای سفید برای کاهش وزن ممکن است به اندازه چای سبز موثر باشد.

ترکیبات موجود در چای سفید ممکن است به محافظت از پوست در برابر اثرات پیری داخلی و خارجی کمک کند. چای سفید حاوی پلی فنول‌هایی است که می‌تواند بسیاری از اجزای سلولی را مهار کند، همین امر به سفت و محکم ماندن پوست کمک می‌کند.
محافظ در برابر بیماری‌های قلبی

پلی فنول‌های موجود در چای سفید ممکن است از راه‌های مختلفی به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند. پلی فنول‌ها ممکن است به آرامش رگ‌های خونی کمک کنند.
چای سفید به محافظت از دندان‌ها کمک می‌کند

چای سفید می‌تواند به محافظت از دندان‌ها در برابر باکتری‌ها کمک کند، زیرا منبع خوبی از فلوراید، آنتی اکسیدان‌ها و تانن‌هاست. این ترکیب از مولکول‌ها می‌تواند با مبارزه با باکتری‌ها و قند به تقویت دندان‌ها کمک کند.
چای سفید مقاومت به انسولین را کاهش می‌دهد

پلی فنول‌هایی مانند آن‌هایی که در چای سفید وجود دارد ممکن است خطر مقاومت به انسولین را کاهش دهند که با بسیاری از بیماری‌های مزمن از جمله دیابت نوع ۲، بیماری قلبی و سندرم متابولیک مرتبط است.
چای سفید از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند

رادیکال‌های آزاد و التهاب مزمن ممکن است پوکی استخوان را تسریع کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در چای سفید به مهار سلول‌های تجزیه کننده استخوان کمک می‌کند؛ به گونه‌ای که این مواد در چای سفید نسبت به انواع دیگر چای فراوان‌تر است.

هنوز نیاز به انجام مطالعات بیشتری در مورد فواید چای سفید برای چرخه قاعدگی، غده تیروئید و روده بزرگ وجود دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید