حجت‌الاسلام رئیسی، رییس‌جمهور در حکمی مهدی اسلام‌پناه را به مدت ۴ سال به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب کرد.

انتصاب «مهدی اسلام‌پناه» به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد ایران

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در این حکم با اشاره به مأموریت اصلی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، اظهار داشت: امید است با اتکال به خداوند متعال و با «روحیه انقلابی‌»، «پاکدستی»، «فسادستیزی» و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره‌گشایی از مشکلات مردم و تحقق «عدالت و پیشرفت» کوشا باشید.

متن حکم سید ابراهیم رئیسی به شرح این است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در اجرای ماده (۳۶) قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب ۱۳۹۶,۷.۱۱ مجلس شورای اسلامی و مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۰.۸.۱۱ شورای عالی استاندارد؛ نظر به تعهد و شایستگی جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی‌، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره‌گشایی از مشکلات مردم و تحقق «عدالت و پیشرفت» کوشا باشید.

تفصیل مأموریت‌ها و انتظارات از آن سازمان به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود.

توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

لازم به ذکر است دکتر مهدی اسلام پناه متولد سال ۱۳۶۳، استاد دانشگاه و دکترای مدیریت خط و مشی و پُست دکترای کسب و کارهای نوین از دانشگاه تربیت مدرس دارد.

وی دارای سوابق مدیریتی مختلف در وزارت صمت بوده و مولف چندین جلد کتاب تخصصی در حوزه صنعت و معدن است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید