۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
کد خبر: 55306173

شرکت خودرو سازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت کارخانه‌ای برخی از محصولات این شرکت، ویژه تحویل در آبان ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

قیمت ۹ محصول سایپا گران شد

به گزارش  سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که قیمت کارخانه‌ای برخی از محصولات این شرکت، ویژه تحویل در آبان ۱۴۰۰ افزایش یافته است. بر این اساس قیمت خانواده کوییک، تیبا، شاهین و ساینا افزایش یافته است.

بر اساس اطلاعیه سایپا، اولین خودرویی که قیمت آن در آبان ۱۴۰۰ افزایش یافته تیبا صندوق‌دار رینگ فولادی است. قیمت کارخانه تیبا صندوق‌دار ۱۱۶ میلیون تومان اعلام شده است. اما پیش از افزایش قیمت امروز، قیمت کارخانه این خودرو  ۱۰۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.

مدل دیگری از تیبا هم مشمول افزایش قیمت شد. قیمت تیبا ۲ در مصوبه جدید ۱۲۲ میلیون تومان است. اما این محصول سایپا پیش از این ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.

قیمت جدید ساینا

دیگر خودرویی که مشمول افزایش قیمت محصولات سایپا شده دو مدل از ساینا است. قیمت ساینا معمولی رینگ فولادی ۱۲۰ میلیون تومان اعلام شده است. پیش از این افزایش قیمت جدید محصولات سایپا، قیمت ساینا ۱۰۴ میلیون تومان بود.

قیمت کارخانه ساینا اس در مصوبه جدید سایپا، ۱۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شده است. اما پیش از افزایش قیمت محصولات سایپا قیمت ساینا S حدود ۱۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.

قیمت جدید محصولات کوییک ساپیا

افزایش قیمت محصولات سایپا شامل قیمت خودروهای خانواده کوییک هم شده است.

در افزایش جدید قیمت محصولات سایپا، قیمت کارخانه کوییک اس به ۱۷۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت کوییک با گیربکش معمولی ۱۶۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت کوییک R ۱۷۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. قیمت کوییک پلاس ۲۶۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است

قیمت شاهین سایپا از این به بعد ۳۴۱ میلیون تومان است. اما پیش از افزایش قیمت محصولات سایپا قیمت کارخانه این خودرو ۲۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید