با افزایش محبوبیت اینفلوئنسر مارکتینگ و برندهایی که برای آن پول زیادی خرج می‌کنند، این روش به یک راه سودآور برای کسب درآمد تبدیل شده است. اینستاگرام با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر به سکوی برای رسیدن به موفقیت و میلیونر شدن تبدیل شده است .

کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام

اینستاگرام، در ابتدا صرفاً یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس بود اما در کمتر از هفت سال توانست به یکی از برترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تبدیل شود و در دو سال گذشته تعداد کاربران خود را به سرعت دو برابر کرد و به بیش از یک میلیارد کاربر رسانده است. اینستاگرام آن‌قدر محبوب شده است که در آن روزانه حدود ۹۵ میلیون عکس آپلود می‌شود که میانگین لایک آن ۱.۶ میلیارد است. ۷۰ درصد از کاربران حداقل یک بار در روز، اینستاگرام را از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود چک می‌کنند و حدود نیمی از آن‌ها چندین بار در روز آن را چک می‌کنند.اینستاگرام آدم‌های زیادی را محبوب کرده است و به ثروت‌های هنگفتی رسانده است اما هنوز هم می‌تواند به شما نیز کمک کند تا به‌اندازه آن‌ها موفق و ثروتمند شوید.

با افزایش محبوبیت اینفلوئنسر مارکتینگ و برندهایی که برای آن پول زیادی خرج می‌کنند، این روش به یک راه سودآور برای کسب درآمد تبدیل شده است. برخی از اینفلوئنسرها در صورت داشتن تعداد فالوور قابل توجه و نرخ تعامل بالا، مبالغ زیادی را دریافت می‌کنند.برای کسب درآمد میلیونی شما یا باید صاحب یک تجارت باشید و یا اینفلوئنسر باشید. اینفلوئنسرهای اینستاگرام می‌توانند برای هر پست بین ۷۵ تا ۳۰۰۰ دلار درآمد کسب کنند. حتی اگر در انتهای این فهرست باشید، باز هم تنها برای یک پست اینستاگرام پول زیادی است. احتمالاً به همین دلیل است که بسیاری از افراد این راه را انتخاب کرده‌اند تا اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی شوند، در اینستاگرام پول در بیاورند و مشهور شوند.

با این حال، تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام با تعداد فالوورهای قابل توجهی آسان نیست.در گام اول بیایید نگاهی بر درآمد ۶ اینفلوئنسر برتر اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ بیندازیم.حساب‌های سلبریتی با بیشترین فالوورها می‌توانند بیش از ۱ میلیون دلار به ازای هر پست کسب کنند.

بیشترین درآمدها عبارت‌اند از:

کریستیانو رونالدو «cristiano »

۳۶۴ میلیون دنبال کننده

۱,۶۰۴,۰۰۰ دلار برای هر پست

کایلی جنر « kyliejenner »

۲۸۰ میلیون دنبال کننده

۱,۵۲۳,۰۰۰ دلار برای هر پست

دواین جانسون« therock»

۲۷۷ میلیون دنبال کننده

۱,۵۱۰,۰۰۰ دلار برای هر پست

آریانا گرانده« arianagrande »

۲۷۴ میلیون دنبال کننده

۱,۴۹۴,۰۰۰ دلار برای هر پست

سلنا گومز « selenagomez »

 ۲۷۱ میلیون دنبال کننده

۱,۴۶۸,۰۰۰ دلار برای هر پست

کیم کارداشیان« kimkardashian »

۲۶۲ میلیون دنبال کننده

۱,۴۱۹,۰۰۰ دلار برای هر پست

دور از انتظار نبود که شش پردرآمد اینستاگرام افراد مشهوری باشند چراکه رسیدن به وضعیت میلیونی فالوور برای آن‌ها آسان‌تر از افراد عادی است؛ اما باید بدانید حتی اینستاگرامرهایی که فالوورهای کمی دارند می‌توانند به عنوان یک اینفلوئنسر نیز کسب درآمد کنند. مطمئناً اگر این راه به همین راحتی بود، همه با انتشار چند عکس جالب و واقعی در اینستاگرام میلیونر می‌شدند. رسیدن به مرحله‌ای که در آن بر مخاطبان رسانه‌های اجتماعی خود تأثیر داشته باشید، به زمان، آموزش و تلاش زیادی نیاز دارد.

اگر هنوز چیزی در مورد اینستاگرام نمی‌دانید و نحوه کار با آن را بلد نیستید به سایت فرادرس مراجعه کنید و با دریافت آموزش آنلاین توسط اساتید مجرب، صفر تا صد اینستاگرام را یاد بگیرید و همچنین بیاموزید چگونه فالوورهای خود را افزایش دهید تا گام به گام به کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام نزدیک تر شوید.

•  آموزش افزایش فالوور اینستاگرام— کلیک کنید

 اما اگر این چیزی است که واقعاً به آن علاقه دارید، رازهای کوچکی وجود دارد که اگر می‌خواهید میلیونر اینستاگرام شوید، باید در مورد آن‌ها بدانید. در این مطلب لیست دقیقی از کارهایی که برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام و کسب درآمد باید انجام دهید ارائه شده است.

چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

استراتژی ۱: با یک برند شریک شوید

اینستاگرام در حال ایجاد بازاری برای کمک به برندها و سازندگان است که یکدیگر را پیدا کنند. در این بین، سازندگان واجد شرایط می‌توانند از ابزارهای کسب درآمد استفاده کنند، با یک آژانس تأثیرگذار کار کنند یا با مارک‌های مرتبط ارتباط برقرار کنند. همیشه فکر کنید که چگونه نام تجاری را در ویدیویی که از قبل برنامه‌ریزی کرده‌اید بگنجانید. مشارکت و تبلیغ یک برند همیشه زمانی مؤثرتر هستند که واقعی به نظر برسند. اگر در حال حاضر تعداد فالوورهای شما زیاد است اما هنوز نتوانسته‌اید کسب درآمد کنید و با برندی همکاری داشته باشید تحقیق کنید و اگر فکر می‌کنید که یک برند مناسب شما است، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که خودتان به آن‌ها درخواست دهید، به خصوص اگر منجر به یک مشارکت طولانی‌مدت شود.

استراتژی ۲: از بازاریابی پورسانتی استفاده کنید

بازاریابی پورسانتی یا همکاری در فروش به اینفلوئنسرها اجازه می‌دهد تا در صورت فروش کالا، پورسانت دریافت کنند.

لینک‌های قابل ردیابی و کدهای تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده در پست‌ها، استوری‌ها یا بیو اینستاگرام به برندها اجازه می‌دهند ارجاع‌های تأثیرگذار را ردیابی کنند. درصد پورسانت می‌تواند از ۱۰ تا ۲۰ درصد متغیر باشد، بسته به اینکه آیا مشارکت شامل مدل پرداخت به ازای کلیک یا به ازای خرید محصول است. امسال، اینستاگرام آزمایش یک ابزار وابسته بومی را با سازندگان در ایالات متحده و گروهی از برندها شامل Benefit، Kopari، MAC، Pat McGrath Labs و Sephora آغاز خواهد کرد. این ابزار به سازندگان اجازه می‌دهد محصولات را به اشتراک بگذارند و کمیسیون دریافت کنند.

استراتژی ۳: از محتوای خود کسب درآمد کنید

سازندگانی که با محتوایی سرگرم کننده و باارزش اطلاعاتی بالا را ارائه می‌کنند، راه‌های زیادی برای کسب درآمد در اینستاگرام دارند. می‌توانند در ویدیو خود محصولی را معرفی کنند و آموزش استفاده از محصول را ارائه دهند و یا می‌توانند تبلیغ برندی را بر روی اول یا آخر تمام ویدیوهای خود بگذارند

استراتژی ۴: محصولات یا خدمات خود را بفروشید

بسیاری در اینستاگرام به عنوان کارآفرین در حال فعالیت هستند. در گذشته، کسانی که به دنبال فروش محصولات یا خدمات خود در اینستاگرام بودند، می‌توانستند آدرس سایت خود را در بیو قرار دهند یا یک حساب تجاری جداگانه برای برند خود بسازند.

اما امروزه صاحبان تجارت و برند می‌توانند فروشگاه‌های اینستاگرام را از حساب‌های شخصی خود نیز باز کنند و به ابزارهای راه‌اندازی محصول در کنار سایر ویژگی‌ها دسترسی داشته باشند. اینستاگرام قصد دارد تا پایان سال فروشگاه را در اختیار تجارت‌های واجد شرایط ایالات متحده قرار دهد.

کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام

نکاتی برای کسب درآمد و میلیونر شدن در اینستاگرام

برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام باید چه کاری انجام دهید:

۱.  انتخاب جایگاه و موقعیت مورد علاقه

برای تبدیل شدن به یک فرد یا برند محبوب در اینستاگرام، اولین کاری که باید انجام دهید این است که جایگاهی متناسب با شخصیت خود پیدا کنید. این باید جایگاهی باشد که شما به آن علاقه دارید. جایگاهی که دانش و علاقه زیادی به آن دارید. فقط به این دلیل که شخص دیگری کاری را انجام می‌دهد و موفق است، به این معنی نیست که شما هم باید همان کار را انجام دهید.

برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام در هر زمینه‌ای، پست کردن چیزی که متفاوت است و حساب‌های دیگر هنوز به آن دسترسی ندارند بسیار حائز اهمیت است. مردم معمولاً در مورد آرایش، مدل مو، لباس، مسافرت و غیره پست می‌گذارند، اما شما باید سعی کنید در این موضوعات جایگاه جدیدی ایجاد کنید. ایده‌های عجیب و غریب و متفاوتی ارائه دهید. این می‌تواند باغبانی، کاشت درخت و غیره باشد.

باید به طور منظم و مداوم در مورد آن زمینه در شبکه‌های اجتماعی پست بگذارید؛ بنابراین، انتخاب جایگاه مناسب بسیار مهم است زیرا باید زمان قابل‌توجهی را صرف تحقیق در مورد آن و ارسال مطالب در مورد آن موضوع کنید.

 بنابراین جایگاهی را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه دارید. شاید شما در کارهای تعمیری عالی هستید؟ یا شاید شما عاشق غذا هستید و علاقه زیادی به انواع غذاها دارید؟ شاید شما اهل مد هستید و همیشه از جدیدترین سبک‌ها و مدها آگاه هستید؟ پست‌های اینستاگرام شما باید منعکس‌کننده هر چیزی باشد که شما واقعاً به آن علاقه دارید و نه فقط موارد تصادفی. جایگاه شما حتی ممکن است ترکیبی از چیزهای مختلف باشد.

۲. ایجاد یک بیو قابل‌توجه و جذاب

هنگامی‌که در مورد جایگاه و موضوع خود تصمیم گرفتید، باید یک پروفایل اینستاگرام جذاب ایجاد کنید. اولین چیزی که باید روی آن تمرکز کنید ایجاد یک بیو اینستاگرام است که بلافاصله توجه مردم را به خود جلب کند. بیو باید در مورد شما به‌گونه‌ای صحبت کند که مردم را جذب کند. به یاد داشته باشید که بیو شما یکی از اولین چیزهایی است که یک برند یا یک فالوور در حساب شما می‌بیند؛ بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید و درآمد کسب کنید، ابتدا باید یاد بگیرید که چگونه یک بیو اینستاگرام جذاب ایجاد کنید. فکر نکنید که یک بیو ساده می‌تواند برای شما پول درآورد.

۳. انتخاب عکس و نام کاربری مناسب

عکس پروفایل و عکس‌هایی که پست می‌کنید باید واضح، با کیفیت و جذاب باشد. نام کاربری شما نیز باید با زمینه کاری شما مطابقت داشته باشد. اگر می‌خواهید یاد بگیرید چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید، نه تنها هر یک از عکس‌های شما باید از نظر بصری جذاب باشد، بلکه فید اینستاگرام شما باید روزانه با تصاویر زیبا، جالب به روز شود تا به سرعت در اینستاگرام فالوور کسب کنید. این بدین معناست که همه عکس‌های شما در فید به صورت جداگانه و هم به صورت جمعی خوب به نظر برسند.

کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام

بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام از سبک خاصی برای ویرایش عکس‌های خود پیروی می‌کنند تا رنگ یا ترکیب‌بندی یکنواخت باشد. می‌توانید از ابزارهایی مانند VSCO یا Lightroom برای ویرایش عکس‌های خود استفاده کنید یا فقط می‌توانید از فیلترهای داخلی اینستاگرام استفاده کنید.

همچنین مطمئن شوید که عکس‌های شما با وضوح بالا و نور زیاد گرفته می‌شوند تا واقعاً خوب به نظر برسند. یکی دیگر از راه‌های برجسته شدن، تولید محتوای ویدیویی است. اگر در زمینه طراحی و ادیت عکس حرفه ای نیستید، مشاهده آموزش زیر برای شما راهگشاست.

•  بهترین برنامه ادیت عکس — کلیک کنید
 

۴. تلاش برای افزایش فالور

بدیهی است که در ابتدا شما فقط تعداد محدودی فالوور اینستاگرام خواهید داشت و در نتیجه محتوای شما توسط افراد زیادی دیده نمی‌شود به همین دلیل است که برای کسب درآمد از این پلتفرم قطعاً به چند هزار فالوور نیاز دارید.

در اینجا چند نکته برای بهبود حساب اینستاگرام شما آورده شده است:

  • جایگاه خود را بشناسید

بعد از آن که جایگاه خود را انتخاب کردید، سپس شروع به یافتن، دنبال کردن و نظر دادن در مورد افراد و حساب‌هایی کنید که در مورد موارد مشابه موضوع شما اشتراک‌گذاری می‌کنند.

  • از هشتگ ها استفاده کنید

رایج‌ترین راه برای معرفی اکانت شما در اینستاگرام، استفاده از هشتگ مناسب است.

از هشتگ ها برای باز کردن دروازه‌های فالوور به حساب خود استفاده کنید. اینستاگرام اجازه می‌دهد تا ۳۰ هشتگ در هر پست اضافه کنید. سعی کنید هشتگ های خود را راه‌اندازی کنید و اگر اکانت خاصی برای محصولی دارید، هشتگ انحصاری آن را ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که هشتگ هایی که حجم جستجوی بالایی دارند لزوما برای شما خوب نیستند. از آنجا که حجم جستجوی بالا به معنای رقابت بالا نیز است؛ بنابراین احتمال کشف پست شما با استفاده از آن هشتگ ها ضعیف است

در عوض، هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که حجم جستجوی مناسبی دارند و شانس شما را برای نمایش در پست‌های برتر به حداکثر می‌رسانند. در حالت ایده‌آل، از ترکیبی از هشتگ‌های متفاوت استفاده کنید.

  • تشویق مخاطبان

به دنبال کنندگان خود پاداش دهید و از آن‌ها بخواهید دوستان خود را تگ کنند تا برنده بلیت رایگان مسابقات یا محصول خاص شما شوند.

۵. تداوم در پست گذاشتن و تعامل با نظردهندگان

هنگام شروع، چه ۵۰۰، چه ۵۰۰۰ یا اصلاً لایک دریافت نکنید، همچنان باید به طور مرتب پست بگذارید. در این کار تداوم داشته باشید. فکر نکنید حساب شما یک شبه معروف می‌شود یا در یک چشم به هم زدن میلیونر اینستاگرام می‌شوید. تلاش زیاد و صبر زیادی می‌خواهد.

مهم‌ترین راز در اینجا تعامل با فالوورهای خود است. به نظرات آن‌ها پاسخ دهید. مواظب نحوه برخورد خود باشید و مکالمه را بدون توجه رها نکنید. با فالوورهای خود خوب و دوستانه رفتار کنید.

اگر فکر می‌کنید که می‌توانید تنها با اشتراک‌گذاری عکس‌ها به یک اینفلوئنسر اینستاگرام تبدیل شوید، به وضوح در اشتباه هستید. کپشن‌ها یا زیرنویس‌هایی که با آن عکس‌ها همراه می‌شوند به اندازه خود عکس‌ها مهم هستند. باید به خاطر داشته باشید که ارسال محتوای تنها چیز مهمی نیست. محتوایی که ارسال می‌کنید باید از نظر گرامری صحیح باشد و کیفیت بالایی داشته باشد.

از آن‌ها برای گفتن داستان‌های خود و ارتباط با دنبال کنندگان رسانه‌های اجتماعی خود در سطح احساسی استفاده کنید. به آن‌ها دلیلی برای اعتماد کردن، دنبال کردن و تعامل با شما بدهید.

با این حال، در تلاش خود برای درگیر کردن آن‌ها، اصیل بودن را فراموش نکنید؛ زیرا به راحتی مخاطبان صداقت را در رفتار شما خواهند یافت بنابراین داستان‌های شخصی خود را به‌گونه‌ای به اشتراک بگذارید که مخاطبان رسانه‌های اجتماعی شما آن‌ها را جالب و در عین حال معتبر بدانند تا بتوانید نرخ تعامل را بالا ببرید چراکه برندها هنگام همکاری با اینفلوئنسرها، به نرخ تعامل اهمیت بسیار بیشتری نسبت به تعداد فالوورها می‌دهند چراکه نرخ تعامل بالا نشان دهنده ارزش محبوبیت شما در بین فالوورهایتان است.

۶. جلب توجه نظر دیگر اینفلوئنسرها به خود

اگر عکس یا پستی در مورد یک موضوع داغ، هر فرد مشهور، هر نام تجاری یا هر اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی دارید و فکر می‌کنید که آن‌ها پست شمارا دوست دارند یا به اشتراک می‌گذارند، آن‌ها را با نام کاربریشان تگ کنید.سعی کنید برندها، مجلات یا هر حسابی که تعداد زیادی فالوور در شبکه‌های اجتماعی دارد را تگ کنید. این باعث می‌شود حساب شما برای افراد مهم، بیشتر قابل مشاهده باشد.

کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام

۷. درنظر گرفتن رشد اکانت اینستاگرام

این مراحل را تمرین کنید، صبور باشید و به مرور زمان نتایج امیدبخش حاصل می‌شود. خیلی زود، فالوورهای اینستاگرام شما افزایش می‌یابد و در کمترین زمان محبوبیت برند و نام خود را افزایش خواهید داد.

آیا آماده‌اید که از گوشی خود درآمد کسب کنید و میلیونر اینستاگرام شوید؟

برای کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام با توجه به تغییر مداوم الگوریتم‌های اینستاگرام باید مدام آموزش خود را به روز کنید. سایت فرادرس به صورت کامل و تخصصی تمام آموزش‌ها در هر زمینه‌ای را به صورت آنلاین فراهم کرده است که شما می‌توانید با دریافت آموزش‌های آن در هر زمینه‌ای متخصص شوید .

•  کسب درآمد از اینستاگرام— کلیک کنید

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید