مشاهده یوفوی عجیب در آسمان گلاسکو اسکاتلند به سوژه رسانه ها و کاربران فضای مجازی بدل شد.

رویت یوفوی شی پرنده عجیب در آسمان اسکاتلند! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا شی پرنده ناشناس. تاکنون هزاران ویدئو از پرواز این اشیاء پرنده ناشناس در سراسر جهان تهیه شده است، اما هیچ کس دقیقاً ماهیت آنها را نمی‌داند. برخی آنها را فناوری پیشرفته کشورهای قدرتمند می‌دانند، اما به گمان برخی دیگر آنها زمینی نیستند و ماهیتی فرازمینی دارند.

به تازگی نیز انتشار ویدئویی که پرواز یک شیء پرنده ناشناس را در آسمان اسکاتلند نشان می‌دهد، به ویدئویی خبرساز تبدیل شده است. بنا به گزارش Glasgow Live این ویدئو توسط یک موتورسوار در گلاسکو تهیه شده است. «لنزی کوری» گفت که نامزدش این شی مرموز را زمانی که روی پشت بام در ماریهیل، ناحیه‌ای از شهر گلاسکو حضور داشت مشاهده کرد و بلافاصله با تلفن همراه خود این ویدئو را تهیه کرد. او به Glasgow Live گفت: "این شیء در حال پرواز در آسمان گلاسکو بود و از شمال غربی به سمت جنوب غربی حرکت می‌کرد."

در ویدئوی منتشر شده یک شیء در حالی که در آسمان پرواز می‌کند، دیده می‌شود. با این حال ماهیت دقیق این شیء مشخص نیست. رویت این شیء پرنده در آسمان اسکاتلند در حالی خبرساز می‌شود که در ماه آگوست نیز رویت یک شیء بزرگ نارنجی رنگ درخشان در آسمان شهر اوتلی انگلیس خبرساز شده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید