در این گزارش به معرفی افرادی پرداخته‌ایم که به طرز مشکوکی ناپدید شدند و بعضی از آنان هرگز پیدا نشدند.

حقایق جالب و عجیب از افرادی که به طرز مشکوکی غیب شدند! / تصاویر

به گزارش سلام نو، افرادی که ناپدید شدند تعداد کمی ندارند. تا به حال به این فکر کرده اید که روزی از خواب بیدار شوید و یکی از افرادی که می‌شناختید بدون هیچ اثر و یا نامه‌ای گم شده باشد و هیچ خبر یا اثری از او پیدا نشود؟ متاسفانه این اتفاق برای افراد کمی رخ نداده است.

چری میهان (cherrie mahan)

در دهه ۱۹۸۰ چری ۸ ساله هنگام بازگشت از مدرسه به خانه ناپدید شد چری برای آخرین بار در هنگام پیاده شدن از اتوبوس مدرسه دیده شده بود. در حالی که فقط ۱۵ قدم با خانه‌ی او فاصله داشته است.

این اتفاق را افراد شاهد یک آدم ربایی میدانند. چرا که یک ون آبی رنگ مشکوک در حوالی اتوبوس دیده شده بود. اما کسی هرگز ندید که چری حتی نزدیک ون شود یا کسی از آن خارج شود.

اکنون حدود ۴۰ سال است که چری گم شده است و هنوز این اتفاق یک راز باقیمانده است و هیچ کس اثری از چری یا آن ون آبی رنگ ندیده است.

پرونده عجیب افرادی که از زمین غیب شدند

جیم سالیوان (jim sullivan)
جیم سالیوان یک نوازنده ۳۵ ساله بود که در هنگام یک تور کاری در جاده‌ای به مقصد خود در ۱۹۷۵ ناپدید شد. گفته شده است که او در مسیر مقصد خود به یک هتل در نیو مکزیکو چک این کرده بود. اما این هتل هرگز در مسیر او نبود؛ و بعدها ماشین او پیدا شد؛ که لباس‌ها، گیتار و پول او در ماشین بود، اما هیچ اثری از خود او نبود

از آنجا که او در ۱۹۶۹ یک آلبوم با نام بشقاب پرنده منتشر کرده بود فرضیه‌هایی بر این است که او قصد داشت با آدم فضایی‌ها ارتباط برقرار کند و توسط آن‌ها ربوده شده است. افرادی دیگر این فرضیه را رد می‌کنند و می‌گویند او برای شهرت از قصد این داستان را چیده و هویت خود را تغییر داده است.

لستر یوبانکس (lester eubanks)
لستر یوبانکس سال ۱۹۶۵ به جرم قتل یک دختر جوان به اعدام محکوم شده بود، اما بعدها این حکم به حبس ابد تغییر کرد. او بارها سعی کرده بود از زندان فرار کند. او در آخرین اقدام خود موفق به فرار شد. چگونه؟ برای همیشه ناپدید شدن.

ماجرا از این قرار بود که به وی مرخصی داده شده بود تا به خرید کریسمس برود؛ و در حین این خرید چند پلیس با دقت او را تحت نظر داشتند. تا این که وی به طور ناگهانی ناپدید میشود.

طبیعی است که او احتمالا فرار کرده باشد. اما از سال ۱۹۶۷ تا کنون هیچ اثری از او دیده نشده است. با وجود اعلامیه‌ها و جوایز م ختلف پلیس هیچ گاه کسی مشاهده کردن او را گزارش نداده است.

پرونده عجیب افرادی که از زمین غیب شدند

 ایمبو و ریچارد پترون (imbo and richard petrone)
این اسرار آمیزترین پرونده‌ی پلیس ایالات شرقی آمریکا است در ۲۰۰۵ ایمبوی ۳۴ ساله و ریچارد ۳۵ ساله در یک بار در حال خوشگذرانی با دوستان خود بودند؛ و سپس از بار خارج میشوند تا به خانه‌ی ایمبو بروند؛ و این آخرین باری بود که این دو نفر دیده شدند.

فرضیات مختلفی در این مورد وجود دارد؛ که شاید آن دو می‌خواستند از جامعه فرار کنند تا زندگی جدیدی شروع کنند. اما این منطقی نیست چرا که آن‌ها فرزندانی داشتند و منطقی نیست همین طور آن‌ها را تنها بگذارند. یا این که همسر قبلی ایمبو تصمیم به کشتن آن‌ها کرده است. اما او در آن زمان فرسنگ‌ها از آن‌ها دور بوده؛ و افرادی دیگر میگوند شاید آن‌ها به قتل رسیده اند.

کلاود و مارتا سو شلتون (claude and martha sue shelton)
در ۱۹۷۱ مارتا و کلاود فرزندان خود را در خانه میخوابانند. سوار ماشین میشوند؛ و دیگر باز نمیگردند. هیچ کس نمیداند آن‌ها کجا و چرا رفتند. همه ادعا دارند که آن‌ها عاشق فرزندان خود بودند و آنهارا تنها نمیگذارند. یکی از دختران آن دو ادعا دارد هنگام شب به خیر، پدر او در گوش مادر وی گفته که “میخواهی اینجا بمانی یا با من می‌آیی؟ “

خودروی آن‌ها نیز مانند خود آن‌ها هرگز پیدا نشد. چند سال بد جسدی شبیه مارتا پیدا شد، اما تست دی ان ا صورت گرفته روی آن نشان میداد که و اصلا مارتا نیست.

پرونده عجیب افرادی که از زمین غیب شدند

 نگهبانان فانوس دریایی
در ۱۹۰۳، ۳ نگهبان فانوس دریایی فنلاندی گم شدند. هنگامی که یک کشتی در ساحل جزیره لنگر انداخت ناخدای کشتی از آنجا که از او خوشامد گویی نشد حدس زد که قضیه مشکوک است. درب‌های فانوس همگی قفل نشده بودند. از ۳ کت نگهبانان دو تا گم شده بود، ولی یکی هنوز سر جای خود بود. یک صندلی افتاده بود. از همه عجیب‌تر صداهای ضبط شده و نوشته‌ها بود.

در هرگز صدای یکی از نکهبانان نمی‌امد؛ و یکی از آن‌ها بارها گریه میکرد. در آخرین نوشته‌ی ان‌ها نوشته شده بود” طوفان به پایان رسید. خداوند بر همه جا نظارت دارد. ”، اما هرگز هیچ طوفانی در تاریخ آن نوشته در آن اطراف گزارش نشده است.گفته می‌شود آن سه مرد بسیار با تجربه بودند. پس فرضیات دیوانگی آن‌ها رد می‌شود.

 ایشا دگری (asha degree)
در دهه ۲۰۰۰ ایشای ۱۹ ساله در نصف شب در خود خانه ناپدید میشود. مادر او در ۶ صبح متوجه گم شدن او شد. یک کوله با لباس‌ها و وسایل او جمع شده و آماده روی تخت بود. همه‌ی درب‌های خانه قفل باقیمانده بود. به همین علت پلیس اعتقاد دارد ایشا باید به قصد خود از خانه رفته باشد. اما مادر او میگوید این بعید است چرا که ایشا سر به زیر و خجالتی بوده است.

گفته میشود او از ساعت ۲ شب به بعد از خانه بیرون رفته که باز هم بسیار بعید است چرا که طوفان شدیدی در آن ساعت در خارج خانه بوده. چندین موتور سوار مدعی شدند که ایشا را در حوالی صبح در اطراف محله دیده اند؛ که حالت عجیب و نگرانی داشته است. آن‌ها از او میپرسند که آیا حال او خوب است؟ و او به سرعت فرار میکند.

پرونده عجیب افرادی که از زمین غیب شدند

 مدیسون اسکات (madison scott)
در ۲۰۱۱ مدیسون ۲۰ ساله در بریتیش کلمبیا ناپدید شد. او به همراه افرادی دیگر که همگی در کمپ کردن بی تجربه بودند به ک کمپ رفتند؛ و مدیسون در ساعت ۴ صبح ناپدید میشود. هیچ وسیله‌ای یا اثری حتا رد پایی از او پیدا نشد.

ادوارد و استفانیا اندروز (stephania andrews)
این اتفاق در ۱۹۷۰ افتاد. یک زوج تقریبا ۶۳ ساله ادوارد و استفانیا به یک مهمانی در یک هتل در شیکاگو میروند. حدود ساعت ۹ ادوارد به هتل تماس میگرد که احساس خوبی ندارد. افرادی که او را دیدند به او گفتند که او به نظر مریض و پریشان می‌آید، اما ادوارد به آن‌ها صرفا جواب داد که گرسنه است.سپس آن‌ها با ماشین به سمت خانه می‌روند؛ و آخرین بار در جاده‌ی میشیگان دیده می‌شوند؛ و دیگر اثری از آن‌ها پیدا نمی‌شود.

فرضیات بر این اساس بوده که ممکن است. ادوارد و استفانیا از جاده به هر دلیلی خارج شده باشند. پلیس تمام رودخانه‌ها و تالاب و حواشی جاده را بررسی میکند، اما باز هم هیچ اثری از آن‌ها پیدا نمیشود. / ایرابرود

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید