طبق اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازگشایی مکان =‌های فرهنگی - هنری مانند کنسرت‌ها و سالن‌های تئاتر از اول آذرماه میسر می‌شود.

آغاز برپایی کنسرت‌ها و تئاترها از آذرماه

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی که امروز ـ دوشنبه ـ ۱۷ آبان ماه در همایش پدافند غیرعامل و رسانه پایدار حاضر شد، در بخشی از صحبت هایش به واکسیناسیون بالای ۹۰ میلیون نفر در کشورمان اشاره کرد و اینکه بر اساس نظرسنجی انجام شده، ۷۰ درصد از مردم موافق بازگشایی فعالیت های اجتماعی هستند.

او در این راستا اعلام کرد، «امروز می توانیم بگوییم از اول آذر ماه مراکز فرهنگی هنری کنسرت ها و تئاتر ها می توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آغاز به کار کنند.»

وزیر ارشاد در عین حال این نکته را هم متذکر شد که اگر به هر دلیل رنگ شهر از نارنجی به قرمز تبدیل شد، دوباره فعالیت ها را متوقف خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پیشتر محمود شالویی، سرپرست معاونت هنری نیز در گفت وگویی با ایسنا از روشن شدن چراغ کنسرت ها خبر داده و عنوان کرده بود، «اکنون در دوران کرونا به مرور به مقطعی می‌رسیم که چراغ کنسرت‌های حضوری موسیقی روشن و امکان حضور مخاطبان فراهم می‌شود.»

او ابراز امیدواری کرده بود که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای ایجاد شرایط مطلوب سالن‌ها جهت میزبانی مخاطبان و واکسیناسیونی که به صورت عمومی و پرشتاب انجام می‌گیرد، به زودی شاهد برگزاری کنسرت‌های زنده باشیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید