مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و رییس سازمان سینمایی به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دیدار رضا صفایی‌پور، بازیگر پیشکسوت رفتند.

دیدار نمایندگان وزیر ارشاد با رضا صفایی‌پور

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری به همراه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی عصر یکشنبه ۱۶ آبان ماه با حضور در منزل رضا صفایی پور بازیگر ایرانی با وی دیدار کردند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار دوستانه ضمن گفتگو درباره فعالیت‌های این هنرمند گفت: هنرمندان پیشکسوت سرمایه ارزشمندی هستند که تجارب آنها نقش مهمی در آموزش جوانان فعال در این حوزه را دارد.

پوراحمدی در ادامه بیان کرد: صندوق در راستای اهداف حمایتی خود از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران همواره سعی بر آن داشته است در حد توان خود از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور حمایت کند. ما مصمم هستیم تا با هم اندیشی فعالان فرهنگی و هنری خصوصاً پیشکسوتان این عرصه نقشه راه را ترسیم و اجرایی کنیم.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر افزود: جایگاه پیشکسوتان به دلیل دانش و تجارب گرانبهایی که دارند بسیار رفیع است. وظیفه ماست که زمینه تکریم هرچه بیشتر آنها را فراهم و از تجارب و توانمندی هنری آنها بهره برداری کنیم. دیدار و سرکشی از هنرمندان پیشکسوت موضوعی است که همواره وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه توصیه دارند.

پوراحمدی با اشاره به برنامه‌های صندوق اعتباری هنر برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر در دوره جدید مدیریتی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم علاوه بر حمایت‌های بیمه‌ای و خدماتی جاری صندوق، بستری مناسب برای توانمند سازی هنرمندان فراهم کنیم.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت‌های این هنرمند گفت: ایران مهد فرهنگ و هنر است و هنرمندان این سرزمین نقش مهمی در اقتدار فرهنگی ما در جهان ایفا کردند.

وی افزود: یکی از راه‌های حفظ این اقتدار، تربیت نسل جوان با همراهی پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر است.

رضا صفایی پور نیز در این دیدار با ذکر خاطراتی از حضور خود در عرصه سینما و تلویزیون اظهار کرد: تلاش برای حل مشکلات هنرمندان پیشکسوت کار مهمی است. متاسفانه برخی از هنرمندان این حوزه مدت‌هاست که خانه نشین شده‌اند که رسیدگی به وضعیت آنها بسیار ضروری است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید