ترکیب پودر کاکائو خالص سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که عملکرد ماهیچه‌ها را عادی می‌کند و به افراد مبتلا به کم خونی کمک می‌کند، تراکم استخوان را در بدن تامین می‌کند.

جوان سازی پوست و پاکسازی کبد با مصرف این نوشیدنی معجزه آسا

به گزارش سلام نو، یک متخصص تغذیه در روسیه در مورد خواص مفید کاکائو و کاستی‌های این نوشیدنی گزارشی را تهیه کرده است.

این متخصص تاکید کرد که در این مقاله در خصوص پودر طبیعی کاکائو صحبت می‌کنیم، زیرا نوشیدنی فوری کاکائو که از مغازه تهیه می‌کنید، حاوی مواد شیمیایی و رنگ است و مزایای موجود در آن بیش از ۲۰ درصد یک کاکائوی خالص نیست.

ترکیب پودر کاکائو خالص سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که عملکرد ماهیچه‌ها را عادی می‌کند و به افراد مبتلا به کم خونی کمک می‌کند، تراکم استخوان را در بدن تامین می‌کند، برای کودکان در دوران رشد فعال و زنان باردار ضروری است، کلسترول بد را از بین می‌برد و کبد را پاکسازی می‌کند.

این پودر، هورمون‌های جنسی، تقسیم سلول‌ها و رشد بافت را تضمین می‌کنند، کاکائو حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که از بروز سرطان جلوگیری می‌کنند و باعث بهبود سریع زخم‌ها می‌شوند.

این متخصص تغذیه ادامه داد: فنل‌ها و پروسیانیدین‌ها در کاکائو با اتصال مولکول‌های کلاژن و ایجاد استحکام پوست را جوان می‌کنند.

لودمیلا میکیتیوک در ادامه می‌افزاید که اگر شیر و شکر را به کاکائوی خالص اضافه کنید یک نوشیدنی نسبتاً پر کالری است؛ بنابراین بهتر است صبح‌ها شیر کاکائو بنوشید.

در صبح، ریتم‌های بیولوژیکی فعال‌تر است و تجزیه و تبدیل پروتئین‌ها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها به انرژی سریع‌تر اتفاق می‌افتد. از خوردن شیر کاکائوی شیرین شده به دلیل کالری بالا در شب جلوگیری کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید