۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 55305475

در این نوشته به بررسی حوله و دیگر منسوجات مناسب هتل خواهیم پرداخت دلیل آن هم مشخص است، اهمیت یک حمام خوب مهمان در هتل بعد از طی مسیر طولانی!

خرید حوله هتلی ۵ ستاره

اینکه بتوانیم یک تجربه جدید و آرامش بخش برای مهمانان خود ارائه دهیم، امری بسیار پر اهمیت است تا آوازه ما همه جا بپیچد. خب از حوله سفید هتلی مناسب برای هتل شروع میکنیم:

حوله حمام هتلی

باید برای ما بسیار مهم باشد درک کنیم که مهمان ما فقط شب می گذراند یا از اقامت خود در اقامتگاه ما لذت می برد؟ مطمئن باشید که با عالی بودن حوله‌های هتل و کیفیت بالای آنها، مهمان های ما احساس لذت بخشی را تجربه خواهند کرد. اما به هر حال همه ما میدانیم که تأمین امکانات مناسب برای حمام یا امکانات آبگرم هتل شما به همان راحتی نیست. با مرور در سایت ما ، موارد گوناگون حوله حمام هتلی، انواع نخ، بافت، سایز، حاشیه و عوامل دیگری را که ممکن است تصمیم شما را تحت تأثیر قرار دهد، قرار دارد. اگر در مورد هر یک از این عوامل مطمئن نیستید، جای درستی قرار دارید. و حتی اگر می دانید که به عنوان یک حوله حمام به یک حوله معمولی نیاز دارید، این راهنمای حوله های هتل ویژگی های مهم خرید مانند مواد ، وزن و قیمت را تجزیه می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای مشاغل خاص خود داشته باشید.

منسوجات هتلی پارس

منسوجات هتلی تخصص ماست

با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۲۵۳۱۳۸۴

بعد از یک سفر در یک مسیر طولانی و خستگی راه هیچ چیزی به اندازه یک حمام خوب خستگی رو از تن مهمان در نمیاره. پایان یک حمام خوب نیاز به یک حوله نرم، آبگیر و خوشبو داره. حوله هتلی جزو مصرفی ترین اقلام در اتاق هتل هست که انتخابش رو خیلی پر اهمیت می کنه. در اینجا می خواهیم به عوامل مهم در انتخاب یک حوله هتلی مناسب به پردازیم پس با ما همراه باشید.

خرید حوله هتلی ۵ ستاره

میزان جذب آب

قدرت جذب آب بدن توسط حوله و لطافت آن از مهمترین عوامل در انتخاب یک حوله مناسب برای یک هتل است که وابستگی زیادی به نوع نخ، ضخامت و نوع تاب آن دارد. یک حوله حمامی خوب است که به اندازه کافی ضخیم، نرم و جذب کننده آب و رطوبت باشد. حوله ای که بعد از یک دوش آب گرم شما را کاملا خشک کند.

نرمی حوله بستگی به نوع نخ و ضخامت و ریسندگی آن دارد که نخ حوله از آن تولید می شود. مثلا پنبه ازبکستان از معروفترین نوع پنبه در ایران و جهان است که در آن خاک غنی کاملا مرطوب، نرم و صاف است، رشد می کند. عمده پنبه آن بسیار طولانی است، بنابراین کمتر احتمال دارد پرز دهد. این یک انتخاب عالی برای افرادی است که دارای پوست حساس هستند. یک حوله پنبه ای بافته شده با نخ پنبه ای رینگ ازبک تنها به این دلایل یک حوله با کارآیی خوب را ایجاد می‌کند.

انواع بالش هتلی

ما باید براساس نیاز مهمان خود بالش تهیه کنیم، بالش های با کیفیت، پر یا الیافی، در اندازه‌ها، اشکال و سبک های مختلف، مطمئناً تناسب و راحتی را برای یک خواب آرام و سالم فراهم می کند. فرود نرم شما با انتخاب شما از مجموعه بالش هتلی پیشنهادی ما در انتظار شماست. بالش در هتل باید ۷ شاخص اصلی داشته باشد:

  1. نوع الیاف درجه ۱ جهت عمر بالا و نرمی
  2. پارچه رویه نخی و لایه محافظ جهت جلوگیری از خروج الیاف
  3. ارتفاع مناسب
  4. ابعاد استاندارد ۵۰*۷۰ سانتیمتر
  5. ابعاد سفارشی (مثل ۶۰*۸۰ سانتیمتر)
  6. قابلیت شستشو
  7. استفاده از الیاف درجه یک که باعث حساسیت نشود.

قیمت و کیفیت دو عامل تعیین کننده برای خرید بالش برای مسئولین خرید هتل‌ها هستند. جدا از بالش‌های سفارشی که برای سرویس‌های خواب سفارشی هتل‌ها تولید می‌شود می‌توان از بالش های موجود و طبق سایزهای استاندارد نیز استفاده کرد. این بالش‌ها قیمت مناسبی نیز دارند. بالش هتلی را برندهای مختلفی تولید می کنند. برندهای مختلفی به تولید این محصولات مشغول هستند که ما می‌توانیم مجموعه‌ای از بهترین برندها را با بهترین قیمت ها به شما معرفی کنیم.

خرید کالای خواب و منسوجات هتلی

خرید هتل‌ها به صورت عمده توسط مسئولین خرید، مدیر هتل یا مالک انجام میگیرد. این خریدها بر اساس خرید ها و تجهیزات قبلی، تجربه و محصولات موجود در بازار انجام می شود. همچنین فروشندگان برای فروش بهتر، باید به کسی که در حال خرید کردن است کمک اطلاعاتی مناسبی بدهند تا تصمیم گیری را برای خریدار آسوده سازند. یکی از نکات برجسته هر اقامت در هتل لوکس آن لحظه ای است که بین ملحفه های لطیف و سفید رختخواب شاهانه خود که کاملاً مرتب شده، می لغزید و قبل از اینکه با خوشی بخوابید، با یک بالش مخملی شما را نوازش می‌کند. مالک هتلهای پنج ستاره به اندازه ملافه های تخت خواب خود مانند سایر امکانات لوکس موجود در محل نیز توجه می کنند.

اقلامی که برای کالای خواب در هتل یا ویلاها استفاده می‌شود مانند همان چیزی است که در خانه‌ها استفاده می‌کنیم اما باید مطابق با استانداردهای موجود این امر انجام شود. اقلامی که هتل‌ها برای کالای خواب تهیه می کنند عبارتست از:

· ملحفه هتلی

· بالش هتلی

· تخت باکس هتلی

· محافظ تشک

· لحاف لایت

· تشک هتلی

· رانر و کوسن

انواع لحاف لایت هتلی

با توجه به تغییرات جدید، لحاف به جای پتو در سالهای اخیر برای استفاده به عنوان روانداز گرم در اغلب هتل‌های مدرن و سطح بالا استفاده می‌شود. لحاف هتلی یا لحاف لایت همان لحاف با پارچه سفید هتلی است که یک رویه پارچه‌ای از جنس پنبه ای یا تترون دارد. درون این رویه پارچه‌ای الیاف هالو سیلیکونی با بافت لطیفی به کار میرود که حالت لختی دارند. وزن الیاف استفاده شده در لحاف و نوع پارچه لحاف تعیین کننده کیفیت لحاف و قیمت لحاف هتلی هستند. همینطور لحاف لایت در سایزهای نسبتا استانداردی تولید میشود. معمولا هر شرکتی استاندارد برای لحاف خود، کاور لحاف نیز عرضه می کند یا برعکس.

تخت و تشک هتلی

تخت و تشکی که در هتلتان برای مهمانان خود استفاده می‌کنید باید متفاوت از تشکی که در خانه استفاده می کنیم باشد. به همین دلیل خیلی‌ از مهمانان ما پس از استفاده از کالای خواب در هتل، دنبال تخت هتلی به همراه یک تشک مانند هتل هستند. ما در هتل ها از تخت باکس هتلی بدون لبه و با رویه پارچه سفید به صورت معمول استفاده میکنیم و پوشیده نیست که تشک‌های هتلی نه خیلی سفت هستند و نه خیلی نرم و این یک حس خاص و خوبی می‌دهد. سایز تختها و تشک‌ها مانند تخت و تشک خانگی استاندارد هستند و تشک بر اساس سایز تخت باکس هتلی عرضه می‌شود. البته می‌توان متناسب با نیاز سایزهای سفارشی برای تشک و تخت باکس تولید کرد اما باید هزینه و فایده را در نظر گرفت.

سایز أنواع تخت و  تشک های دو نفره هتلی

  • ۱۴۰*۲۰۰ سانتیمتر
  • ۱۶۰*۲۰۰ سانتیمتر
  • ۱۸۰*۲۰۰ سانتیمتر
  • ۲۰۰*۲۰۰ سانتیمتر

انواع سایز تخت و  تشک های یک نفره

  • ۹۰ *۲۰۰ سانتیمتر
  • ۱۰۰*۲۰۰ سانتیمتر
  • ۱۲۰*۲۰۰ سانتیمتر

از اینکه این مطلب را مطالعه کردید سپاسگزاریم. امیدواریم که به آنچه انتظارش را داشتید رسیده باشید. نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان درمیان بگذارید. همینطور خوشحال میشویم ک هبا ما تماس بگیرید و درخواست های خود را به ما بسپارید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید