می‌توان گفت قیمت میکرو ابرو در تهران مانند قیمت تاتو ابرو به پارامترای متعددی بستگی دارد؛ از این‌رو بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق هر یک از این خدمات زیبایی از کلینیک متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید.

از روش قدیمی تاتو ابرو تا متد جدید میکروبلیدینگ ابرو

هیچ خانومی نیست که دوست نداشته باشد ابروهایی پرپشت و خوش فرم داشته باشد. یکی از روش‌های قدیمی برای پرپشت نشان دادن ابروها، تاتو ابرو است؛ منتهی از زمانی که روش‌های کاربردی‌تر و بهتری از جمله میکروبلیدینگ ابرو به وجود آمده‌اند تعداد افرادی که از روش‌های قدیمی برای خوش فرم کردن ابروهای خود استفاده کنند کاهش پیدا کرده است.

فرقی نمی‌کند که به دنبال تاتو یا میکروبلیدینگ ابرو باشید، به هر حال باید بهترین کلینیک زیبایی را برای انجام هر یک از این کارها پیدا کنید؛ اما از آن‌جایی که پیدا کردن یک کلینیک خوب، کار مشکلی است ما به شما سایت آناهید بیوتی به نشانی www.anahidbeauty.ir را معرفی می‌کنیم که بهترین و تخصصی‌ترین کلینیک‌های زیبایی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

هزینه تاتو ابرو چقدر است؟

از روش قدیمی تاتو ابرو تا متد جدید میکروبلیدینگ ابرو

همانطور که اشاره کردیم تاتو ابرو، به عنوان یک روش قدیمی، به زیبایی افرادی که به هر دلیلی ابروی خود را از دست داده‌اند و یا از فرم و شکل ابروی خود راضی نیستند، بسیار کمک می‌کند. در واقع تاتو ابرو، نوعی آرایش دائمی برای بانوان است و دیگر نمی‌توان آن را تغییر داد. به ‌همین دلیل باید برای انتخاب نوع آن و البته فردی که این کار را برای شما انجام می‌دهد بسیار دقت و توجه کرد.

اما اگر بخواهیم درباره قیمت آن صحبت کنیم، باید بگویم که به دلایل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان یک قیمت واحد بیان کرد. به‌طور مثال یکی از دلایل آن، نوع تاتویی است که روی ابروی خود انجام می‌دهید. در کل ۳ نوع تاتو وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

· سایه دائمی ابرو

· ترکیب ساه و هاشور ابرو

· هاشور ابرو

جالب است بدانید که هر کدام از این ۳ مدل هم زیرمجموعه‌های خاص خودشان را دارند که این مورد هم قیمت آن را متفاوت می‌کند. پس باتوجه به نوعی که از تاتوی ابرو انتخاب می‌کنید، هزینه آن متفاوت است.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود قیمت تاتو ابرو در تهران و سایر شهرها متفاوت باشد، وسایلی است که هنگام تاتو استفاده می‌شود و دلیل دیگر، میزان حرفه‌ای بودن فردی است که این کار را انجام می‌دهد. طبیعتاً هرچقدر او در کار خود ماهرتر باشد، دستمزد بیشتری نیز می‌گیرد. پس در کل بهتر است برای دریافت قیمت تاتو ابرو در تهران و سایر شهرها، با مرکز مناسب و متخصص این کار تماس بگیرید.

هزینه میکروبلیدینگ ابرو چقدر است؟

از روش قدیمی تاتو ابرو تا متد جدید میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ  ابرو، یکی از جدیدترین شیوه‌هایی است که انواع کلینیک‌ها و مراکز زیبایی، آن را انجام می‌دهند و برای زیبایی ابرو از آن استفاده می‌کنند. در واقع میکروبلیدینگ  ابرو، روشی است که مانند مداد کشیدن به‌صورت دستی روی ابروها است اما بسیار طبیعی‌تر از آن است و شباهت زیادی به موهای واقعی دارد. همچنین می‌توان گفت نوعی تاتوی دستی است و اثر آن نیز بر خلاف تاتو، نیمه دائمی است و می‌‎توان از راه‌های مختلفی آن را از بین برد.

میکروی ابرو، با یک تیغه خیلی نازک انجام می‌شود و رنگدانه‌هایی نیز به‌وسیله آن به ابرو منتقل می‌گردد.

قیمت آن نیز بستگی به موارد مختلفی دارد. از جمله:

· نوع تیغه‌ای که از آن استفاده می‌شود.

· رنگی که قرار است به ابروی شما بدهد.

· میزان مهارت فردی که میکروبلیدینگ  را برای شما انجام می‌دهد.

· امکاناتی که از آن استفاده می‌شود.

· کیفیت انجام کار و....

بهترین مراکز و کلینیک‌های زیبایی در تهران را چگونه پیدا کنیم؟

پس می‌توان گفت قیمت میکرو ابرو در تهران مانند قیمت تاتو ابرو به پارامترای متعددی بستگی دارد؛ از این‌رو بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق هر یک از این خدمات زیبایی از کلینیک متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید. برای پیدا کردن بهترین و تخصصی‌ترین کلینیک‌های زیبایی که خدمات زیبایی از جمله تاتو و میکروبلیدینگ ابرو را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهند، بهتر است به سایت آناهید بیوتی به نشانی www.anahidbeauty.ir مراجعه کنید. وب سایت آناهید بیوتی بهترین مراکز و کلینیک‌های زیبایی که به طور تخصصی خدمات زیبایی را به شما ارائه می‌دهند معرفی می‌کند؛ تا بتوانید از طریق مشاوره و راهنمایی مراکز و کلینیک‌های زیبایی که این وب سایت معرفی می‌کند، از قیمت میکروبلیدینگ ابرو در تهران و سایر خدمات زیبایی مطلع شوید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید