محمد مخبر، معاون اول رییس‌جمهور شب گذشته به صورت سرزده به خوابگاه کوی دانشگاه تهران رفت و با دانشجویان گفتگو کرد.

بازدید سرزده مخبر از کوی دانشگاه

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، در این بازدید ۲ ساعته که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور را همراهی می‌کرد، مخبر با حضور در اتاق‌های ساختمان‌های ۱۴ و ۱۵ کوی دانشگاه به گفتگوی صمیمی و صریح با دانشجویان پرداخت.

وی همچنین در ساختمان شماره ۴ که جمعی از جانبازان، ایثارگران و دانشجویان معلول در آن حضور داشتند حاضر شد و پای درددل و مسائل و مشکلات خاص آن‌ها نشست.

عدم تعویض امکانات رفاهی قدیمی، کیفیت پایین غذاهای خوابگاهی و قیمت نامناسب آنها، کمبود امکانات برخی اتاق ها، عدم بازگشایی سالن‌های ورزشی کوی دانشگاه از جمله نکاتی بود که در این بازدید بدون واسطه و مستقیم با معاون اول رئیس جمهور و وزیر علوم مطرح شد.

سلف دانشجویی کوی دانشگاه، ساختمان‌های نیمه کاره، آشپزخانه و دیگر بخش‌های کوی دانشگاه نیز مورد بازدید مخبر و دکتر زلفی گل قرار گرفت و در نهایت دستورات معاون اول رئیس جمهور برای تکمیل و تجهیز خوابگاه‌ها و همچنین تاکید برای هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه و بودجه برای حل معضلات دانشگاه‌ها که در شرف بازگشایی قرار دارند از جمله نکات این بازدید بود.

بازگشایی دانشگاه‌ها به عنوان مصوبه ستاد ملی کرونا به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان و خانواده‌های آنان بخش عمده‌ای از توجه مدیران آموزش عالی و روسای دانشگاه‌ها را به خود معطوف کرده است.

در این راستا وضعیت مناسب خوابگاه‌ها و سلف‌ها و سالن‌های غذاخوری دانشگاه ههای سراسر کشور بعد از یک سال و نیم تعطیلی می‌تواند بخش عمده‌ای از نگرانی خانواده‌ها دانشجویان را برطرف کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید