فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف و ضبط بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان طی هفته اخیر خبر داد.

۵ فروند شناور در بوشهر توقیف شدند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ماموران ما موفق شدند در هفته گذشته با توقیف ۵ فروند شناور در آب‌های استان، حدود ۴۰ هزار لیتر سوخت، ۴۲ هزار عدد لوازم جانبی تلفن همراه، ۴ هزار ثوب پوشاک، ۱۴۱ هزار عدد نوشت‌افزار، ۵۶ کیسه معادل ۵ کیلوگرم پودر صنعتی، ۲۱ هزار بسته کاپوچینو، ۴ هزار قلم لوازم آرایشی، ۷۰۰ جفت کفش، ۶ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا، ۲۴ هزار متر طناب کوهنوردی و صدها قلم کالای قاچاق به ارزش ۱۸۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال کشف و ضبط کنند.

او با اشاره به دستگیری ۱۵ قاچاقچی در این زمینه، افزود: مبارزه با قاچاق کالا همیشه در صدر اولویت‌های مرزبانی قرار داشته است و با توجه به شعار امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، نیروی انتظامی و مرزبانی تدابیر ویژه‌ای برای پشتیبانی بیشتر از تولیدکنندگان داخلی در نظر گرفته و تلاش‌های خود در این حوزه را مضاعف کرده‌اند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر عنوان کرد: در تلاش هستیم که با خدمت شبانه‌روزی مرزبانان مستقر در استان، امنیت را برای مردم به‌ویزه  مرزنشینان ایجاد کنیم.

شرفی با قدردانی از همکاری مرزنشینان، تاکید کرد: پیشرفت اقتصادی کشور با جلوگیری از ورود کالای قاچاق و حمایت مردم از کالای ایرانی محقق خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید