طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی که از فردا آغاز می‌شود.

این خودرو را ۳۰۰ میلیون زیر قیمت بازار بخرید!

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، در حالی قرار است از فردا فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی به صورت اینترنتی آغاز شود که اختلاف قیمت نسبت به بازار به ۳۰۵ میلیون تومان می‌رسد.

در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی که از فردا آغاز می‌شود. قیمت مصوب خودرو دیگنیتی پرایم ۷۹۵ میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو، در بازار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود. اختلاف قیمت ۳۰۵ میلیون تومانی در این فروش از اتفاقات عجیب و قابل توجه در فروش‌های اخیر خودروسازان است.

همچنین در این طرح، خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره)، ۷۳۵ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو در بازار بین ۹۳۱ تا ۹۷۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، قیمت مصوب فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) ۷۴۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو در بازار یک میلیارد و ۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

ثبت‌نام نقدی خودروهای فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره و دیگنیتی پرایم، روز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی برگزار می شود.

در طرح فروش جدید شرکت بهمن موتور برای فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، مشتریان می‌توانند از رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز روناسی، آبی اطلسی، خاکستری کهکشانی و سربی خودروی خود را انتخاب کنند.

فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی ( ۵نفره و ۷ نفره ) بهمن موتور، ساعت ۱۰ صبح دوشنبه مورخ ۱۷ آبان آغاز و تا ساعت ۱۶ همان روز یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید