۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 55305388

شفر به دلیل جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی و بدتر شدن نتایج در دوره اخیر از حضور در تمرینات الخور منع شده است. 

وینفرد شفر از الخور قطر اخراج شد

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، روزنامه الشرق قطر امروز خبر از برکناری شفر داد. الشرق نوشت: هیئت مدیره باشگاه الخور به ریاست سلطان شبیب المهندی به سمت جدایی مربی آلمانی می‌رود و شفر به دلیل جایگاه این تیم در جدول رده بندی و بدتر شدن نتایج در دوره اخیر از حضور در تمرینات الخور منع شده است. 

الخور فصل را با تساوی ۱-۱ مقابل ام الصلال آغاز کرد. این تیم برابر الریان و الاهلی به تساوی ۲ – ۲ رسید اما با نتایج ۴ بر یک برابر الدحیل، ۵ بر صفر مقابل الغرافه، ۴ بر صفر مقابل الشمال و ۲ بر صفر در تقابل با الاهلی تن به شکست داد و این تیم بدون کسب پیروزی در رتبه آخر جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

الشرق در ادامه گزارش خود نوشته است: این عملکرد موید این است که تیم در دوره آینده نیاز به تغییر دارد. وینفرد شفر در این فصل موفق به اثبات خود در این تیم نشد و بدون هیچ تأثیر مثبتی به عملکرد ضعیف خود ادامه داد و به همین دلیل انتظار می رود تصمیم جدایی رسمی او از الخور اتخاذ شود. 

این روزنامه در پایان نوشت: خطر سقوط الخور را تهدید می کند و تصمیم به برکناری شفر در ساعات آتی صادر می شود. هدایت این تیم به صورت موقت به آندره دی لیما برزیلی، مربی بدنسازی این تیم تا تعیین مربی جدید داده خواهد شد.

وینفرد شفر از الخور قطر اخراج شد

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید