روال صبحگاهی شما می تواند شما را برای موفقیت آماده کند: احساس آمادگی و خلق و خوی خوب می‌تواند تمام تعاملات مجازی شما را دلپذیرتر و گردش کار شما را یکپارچه‌تر کند. حتی اگر روال شما فقط نوشیدن قهوه در پاسیو باشد، یک لحظه ساده لذت بردن در روتین شما می‌تواند تفاوت را ایجاد کند.

۶ نکته برای رهایی از فرسودگی شغلی مجازی

در حالی که شروع به تشکیل جلسه‌های مجازی می‌کنیم، بیشتر آن ماه‌ها صرف کار در خانه‌های شخصی ما شد. ناگفته نماند که فرسودگی شغلی مجازی را دست اول دیده و احساس کرده‌ایم. در حالی که رویدادهای حضوری در ماه‌های اخیر افزایش یافته است، ما پیش بینی نمی‌کنیم که رویدادهای مجازی یا کار به این زودی از بین برود. بنابراین، ۶ نکته برتر را برای تسکین فرسودگی شغلی مجازی جمع‌آوری کرده‌ایم. بسیاری از اینها بازده و فرصت‌های بزرگی برای خلاقیت و همکاری ایجاد می‌کنند.

تلاش می‌کنیم تا تعادل کار و زندگی سالمی برای همه داشته باشیم. این شامل سلامت جسمی و روانی می‌شود.

۱. از فردا شروع کنید

روال صبحگاهی شما می تواند شما را برای موفقیت آماده کند: احساس آمادگی و خلق و خوی خوب می‌تواند تمام تعاملات مجازی شما را دلپذیرتر و گردش کار شما را یکپارچه‌تر کند. حتی اگر روال شما فقط نوشیدن قهوه در پاسیو باشد، یک لحظه ساده لذت بردن در روتین شما می‌تواند تفاوت را ایجاد کند.

روز شما از زمانی که از خواب بیدار می شوید شروع نمی‌شود. در پایان روز قبل، با بررسی مجدد دستور کار و لیست وظایف روز بعد، خود را برای موفقیت و افزایش بهره‌وری آماده کنید.

۲. با مدیریت وظایف، هوشمندانه‌تر کار کنید

اگر نفهمیم و نبینیم چه چیزی در مسیر گردش کار ما پیش می‌آید، روز ما می‌تواند از ما دور شود. نگاه کردن به وظایف فردا، امروز ذهن شما را آماده می‌کند و به شما کمک می‌کند که جریان خود را در طول روز اولویت بندی کنید (و از کارهای از پیش تعیین شده که ممکن است فراموش کرده باشید تعجب نکنید.)

سعی کنید لیست وظایف خود را با استفاده از چند یادداشت پس از آن به صورت آفلاین درآورید تا مهمترین کارهایی را که باید انجام دهید یادداشت کنید. آنها را به ترتیب اولویت یا سختی از بالا به پایین روی دیوار بچسبانید.

۳. به موقع از صفحه نمایش دور شوید

گاهی اوقات حرکت از فضای مجازی به دنیای فیزیکی می‌تواند تغییر مفیدی در تفکر ما ایجاد کند که جرقه ایده‌های جدیدی می‌زند یا به ما کمک می‌کند تا بهره‌ورتر باشیم. این به مغز از حواس‌پرتی استراحت می‌دهد.

۶ نکته برای رهایی از فرسودگی شغلی مجازی

۴. با آماده شدن، موانع مجازی را از بین ببرید

۲ تا ۳ دقیقه قبل از شروع یک جلسه یا کنفرانس آنلاین، وارد شوید. همه ما انسان هستیم و دادن چند دقیقه به خودتان برای توقف، فکر کردن و حضور در تماس یا جلسه بعدی (به خصوص به صورت مجازی) یک حرکت هوشمندانه است.

۵. فضایی ایجاد کنید که بتوانید از آن لذت ببرید و در آن استراحت کنید

تنظیم فیزیکی برای کار موثر و بدون حواس‌پرتی به اندازه فضای کاری مجازی شما مهم است. بسیاری از ما در مکان‌هایی زندگی نمی‌کنیم که به‌عنوان یک محیط کاری بهینه‌سازی شده‌اند که احتمال فرسودگی شغلی مجازی را بیشتر می‌کند.

ایجاد فضا برای استراحت‌های کوچک، علاوه بر استراحت‌های معمولی غذا، راهی عالی برای دور کردن سرتان از صفحه نمایش کامپیوتر و شاداب کردن ذهنتان است. اگر در خانه هستید، بررسی گیاهان خود نیز یک راه سرگرم کننده برای کاهش استرس است.

۶. فراموش نکنید که از آن لذت ببرید

داشتن یک تیم فرهنگی اختصاصی برای راه‌اندازی ساعات شاد مجازی و ایده‌پردازی راه‌های خلاقانه برای حفظ ارتباط مهم است. اطمینان یافتن از اینکه اعضای تیم احساس می‌کنند دوست داشته می‌شوند و در یک محیط مجازی حضور دارند، به‌ویژه در طول سالی که همه احساس ترس و انزوا می‌کنند، مهم است.

اگر از فرسودگی شغلی مجازی رنج می‌برید، امیدواریم این نکات برای شما مفید باشد. یک چیزی که باید به یکدیگر یادآوری کنید: هنگام کار مجازی با خودتان مهربان باشید. کار در یک فضای ایزوله ممکن است سخت باشد و مهم است کارهایی را برای خود انجام دهید که آن را آسان‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید