۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 55305308

ماموران پلیس و تیم جنایی با جسد مرد حدودا ۴۰ ساله ای مواجه شدند که ازبوی تعفن و سیاه شدن جسد مشخص بود چند روزی از مرگ متوفی گذشته است.

کشف جنازه سیاه شده مرد تهرانی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مرد جوان پس از مسافرت همسر صیغه ای خود به طرز مشکوکی به کام مرگ فرو رفت.

ساعت ۱۴ پنجشنبه سیزدهم آبان ماه خبر کشف جسد مرد جوانی در خانه واقع در بلوار ارتش به بازپرس ویژه قتل گزارش شد. به دنبال اعلام این خبر تیم جنایی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات را آغاز کردند.

ماموران پلیس و تیم جنایی با جسد مرد حدودا ۴۰ ساله ای مواجه شدند که ازبوی تعفن و سیاه شدن جسد مشخص بود چند روزی از مرگ متوفی گذشته است. بازپرس ویژه قتل دستور داد تا ماموران پلیس دوربین های مداربسته را بازبینی کنند تا تردد های گذشته به خانه مرد جوان مخص شود.

بنابراین ماموران پلیس در گام بعدی سراغ دوربین های مداربسته رفتند اما مشخص شد ساختمان مذکورفاقد دوربین است. اظهارات مدیر ساختمان حاکی از آن بود مرد جوان با یک زن به مدت ۲ سال در رابطه بوده است.

زن جوان  به دستور بازپرس ویژه قتل هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: ۲ سال صیغه متوفی بودم. یک ماه قبل به دلیل حال نامساعد پدرم به شهرستان رفتم و حدودا ۲۰ روز قبل با همسرم تماس تلفنی گرفتم. بعد از آخرین تماس با همسرم تلفن او از دسترس خارج شد. وقتی از شهرستان به تهران آمدم متوجه شدم او فوت کرده است و اطلاعی از نحوه مرگ او ندارم.

بررسی ها نشلن داد همسایه در این یک ماه صدای درگیری در ساختمان نشنیده اند و تردد مشکوکی به واحد متوفی مشاهده نکرده اند. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس در تجسس از خانه متوفی متوجه شدند پول یا لوازم خانه به سرقت نرفته است.

به دستور بازپرس ویژه قتل جسد مرد جوان برای تشخیص هویت و آزمایش های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد. 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید