گواهی تمکن مالی یکی از مدارک مهم در فرآیند احراز صلاحیت افراد برای دریافت ویزای هر کشور است که از سوی بانک صادر می‌شود. این گواهی ‌نامه میزان توانایی شما از نظر مالی در کشور مقصد را مشخص می‌کند.

خدمت جدید بانک سرمایه در مورد استعلام اصالت گواهی‌های تمکن مالی

به گزارش  سلام نو به نقل از روابط عمومی، گواهی تمکن مالی یکی از مدارک مهم در فرآیند احراز صلاحیت افراد برای دریافت ویزای هر کشور است که از سوی بانک صادر می ‌شود. این گواهی ‌نامه میزان توانایی شما از نظر مالی در کشور مقصد را مشخص می‌ کند. 

گواهی تمکن مالی یک نامه‌ رسمی و مهرشده از سوی بانک برای ارائه به سفارتخانه است و در آن به وضعیت حساب و میزان توانایی مالی دارنده‌ حساب اشاره شده است.

از دیگر سو، رشد روزافزون خدمات الکترونیک بانک ها در سال های گذشته سبب شده است، بانک ها روز به روز در این زمینه فعالیت خود را توسعه دهند. یکی از خدماتی که در هفته های اخیر در بانک سرمایه در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و پیشگیری از هر گونه سوء‌استفاده احتمالی  به مشتریان ارائه شده است، امکان استعلام برخط اصالت گواهی‌های تمکن مالی است.

تمامی مراکز دریافت‌کننده گواهی تمکن مالی برای حساب مشتریان بانک سرمایه می‌توانند با مراجعه به صفحه اصلی وب‌سایت این بانک و با استفاده از منوی «خدمات ارزی» و لینک ایجادشده در این خصوص با عنوان «استعلام اصالت گواهی تمکن مالی» نسبت به استعلام برخط اصالت گواهی‌های تمکن مالی صادره از سوی بانک سرمایه اقدام نمایند.

پس از ورود به سامانه مذکور لازم است کد رهگیری مشخص شده در بالای گواهی نامه در کادر مربوطه وارد شود تا پس از کلیک بر روی عبارت «استعلام»، تصویر گواهی حساب صادره جهت حصول اطمینان از اصالت آن به نمایش درآید.

مشتریان بانک سرمایه می‌توانند با ورود به صفحه  https://igcf.sbank.ir  استعلام برخط گواهی تمکن مالی دریافت کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید