بنا بر ادعای تعدادی از کارگران جایگاه‌ها اگر کسی بدون پرداخت پول از جایگاه متواری شود، کارگر اپراتور جایگاه ناچار است میزان خسارت وارد شده را به رئیس آن جایگاه پرداخت کند.

ماجرای بنزین دزدی از جیب کارگران جایگاه‌ چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، هنوز مدت زیادی از انتشار خبر متواری شدن رانندگان از پمپ‌بنزین و سوخت‌دزدی نگذشته بود که کارگرانز گفتند ناچارند خسارت بنزین را بپردازند.

چند روز پیش عکسی در فضای مجازی منتشر شد که به رانندگان هشدار می‌داد بدون پرداخت پول بنزین، متواری نشوند.

همایون صالحی، رییس کانون صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور که این خبر را تایید کرد به تجارت‌نیوز گفته بود تقریبا اغلب جایگاه‌ها چنین تجربه‌ای دارند.

اما اگر راننده‌ای پول بنزین را پرداخت نکند و متواری شود، چه اتفاقی می‌افتد؟

بنا بر ادعای تعدادی از کارگران جایگاه‌ها اگر کسی بدون پرداخت پول از جایگاه متواری شود، کارگر اپراتور جایگاه ناچار است میزان خسارت وارد شده را به رئیس آن جایگاه پرداخت کند.

البته به گفته صالحی، فرآیند و بوروکراسی پیگیری خسارت وارد شده چنان طولانی است که جایگاه‌داران اغلب ترجیح می‌دهند قید شکایت کردن را بزنند.

یکی از مخاطبان تجارت‌نیوز می‌گوید: «به خاطر اینکه اون اپراتور بدبختی که پای پمپ می‌ایسته باید از جیب خودش پول پمپ رو تسویه کنه! مثل من بدبخت که یک شب ۷۰۰ هزار تومان تو شلوغی از جیبم دادم به رئیس جایگاه، چون مشتری بنزین زده بود و رفته بود بدون تسویه!»

با این حال به نظر می‌رسد بنزین دزدی از جایگاه‌ها، اتفاق جدیدی نیست. یکی دیگر از مخاطبان می‌گوید که بنزین دزدی در دوران کرونا بیشتر شده و دلیل آن هم این است که رانندگان سوخت‌گیری را بر عهده کارگران می‌گذارند و پس از اتمام آن، متواری می‌شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید