پلیس هند دو نوجوان را به دلیل پرتاب مواد آتش زا به داخل پمپ بنزین دستگیر کرد.

لحظه پرتاب مواد محترقه به داخل پمپ بنزین / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس هند دو نوجوانی را که در عملی خطرناک اقدام به پرتاب مواد آتش زا به داخل یک پمپ بنزین کرده بودند، دستگیر کرد. فیلم تهیه شده توسط دوربین مدار بسته پمپ بنزین این دو نوجوان را در حال انجام این اقدام خطرناک نشان می‌داد. این اتفاق در پمپ بنزین جاده دانشگاه وِسو در شهر سورات واقع در ایالت گجرات هند رخ داد.

ویدئوی منتشر شده نشان می‌داد که یکی از این دو نوجوان پس از پر کردن باک بنزین موتورسیکلت و حین حرکت مواد آتش زا را به سمت پمپ پرتاب کرده بود. در این ویدئو ابتدا این نوجوان مواد آتش زا را روشن کرده و پس از حرکت موتورسیکلت آن را به سمت پمپ پرتاب می‌کند. متصدی پمپ بنزین که شاهد این صحنه بود بلافاصله با پای خود این مواد آتش زا را خاموش کرد.

پس از وقوع این حادثه مدیر پمپ بنزین شکایتی را علیه این دو نوجوان در اداره پلیس مطرح کرد. پس از طرح این شکایت پلیس هند با کمک ویدئوی ضبط شده این دو نوجوان را شناسایی و دستگیر کرد. هر دو نوجوان ضمن اعتراف به انجام این عمل خطرناک خود به پلیس گفتند که قصد خرابکاری نداشته و صرفا برای تفریح و شوخی دست به این اقدام زده اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید