به گفته یک مقام مطلع در دولت مسیر انتخاب سخنگوی دولت سیزدهم در مراحل انتهایی است ولی برای معرفی هنوز قطعی نشده است.

هنوز خبری از معرفی سخنگوی دولت سیزدهم نیست

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پس از سپری شدن حدود سه ماه از آغاز کار دولت سیزدهم، هنوز فردی برای سخنگویی دولت معرفی نشده است.

در این مدت اسامی مختلفی برای سخنگویی دولت مطرح شده است که نمونه آخر آن سپهر خلجی است. عبدالله گنجی مدیر مسئول روزناممه جوان از احتمال انتخاب خلجی برای سخنگوی دولت خبر داده است. وی در توییتی نوشت: «اطلاع پیدا کردم برادر عزیزم آقای دکتر سپهر خلجی از سوی دولت به عنوان سخنگوی و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت درنظر گرفته شده اند و مدتهاست مذاکره برای انتقال ایشان به دولت در حال انجام است.»

گنجی در توصیف خلجی اشاره کرد که «مقبولیت در میان اهالی رسانه، خدمت گزاری طولانی در دفتر مقام معظم رهبری، تخصص و اشراف بر رسانه و سابقه علمی و عملی در این زمینه، قدرت بیان و انتقال پیام از ویژگی های ایشان است که نوید بخش اتفاق خوب در حوزه اطلاع رسانی و انسجام رسانه ای دولت که این روز ها قدری بهم ریخته و سردرگم شده می باشد. امیدوارم اطراف موضوع با درک نیاز و ضرورتهای موجود زودتر به تصمیم برسند.»

این اظهارات در شرایطی مطرح شده که هنوز منابع رسمی مرتبط آن را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

در همین زمینه یک مقام مطلع در دولت بدون ذکر اسامی مطرح برای سخنگویی دولت به خبرنگار ایسنا گفت که مسیر انتخاب سخنگوی دولت سیزدهم در مراحل انتهایی است ولی برای معرفی هنوز قطعی نشده است.

پیش از این و در دهه های اخیر، عطاء الله مهاجرانی و عبدالله رمضانزاده در دولت‌های هفتم و هشتم، غلامحسین الهام و سید شمس الدین حسینی در دولت‌های نهم و دهم، محمدباقر نوبخت و علی ربیعی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سمت سخنگویی را بر عهده داشتند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید